Danco Vision devine agenție full-service și atrage în România bugete de peste două milioane de euro
Reading Time: 2 minuteLa aproape 16 ani de când a apărut în digitalul românesc, Danco Vision, agenție de web design premiată pe plan local și internațional, își consolidează serviciile și devine oficial o agenție full-service, 3600.
Decizia vine ca un răspuns la comportamentul cross-platform al consumatorilor și nevoia brandurilor de a se adapta dinamicii digitale, prin integrarea eforturilor de comunicare. Iar Danco Vision propune o strategie unitară, un overview asupra întregii palete de servicii și un know-how care să stabilească noi standarde de performanță în digital.
Deși primii pași în marketingul digital au fost făcuți încă din 2016, Danco Vision a păstrat focusul pe web design, SEO și web development, datorită notorietății obținute pe plan internațional.
Astăzi, după depășirea pragului de 1 milion de Euro (cifră de afaceri calculată până la final de Q2 2021) și atingerea unui număr de 40 de angajați și colaboratori, agenția este pregătită să treacă la nivelul următor, prin achiziționarea #DigitalU și consolidarea poziției de lider în zona serviciilor full 360o, pe piața din România.
Sinergia dintre cele două branduri și echipe a implicat o tranzacție de aproximativ 800.000 de Euro și schimbări în acționariatul firmei mamă, finalizându-se în urma mai multor luni de pregătiri și negocieri.
„În fiecare an îndeplinim visuri inspirate de experiențele și nevoile clienților noștri. Depășim noi praguri de calitate, ne îmbogățim echipa cu oameni de top și atingem noi culmi în dezvoltarea business-ului nostru. Reușim cu succes să generăm income pentru clienții noștri și să aducem în fața consumatorilor finali produse user-friendly și high-performance.
În 2021, unul din visurile noastre devine realitate, agenția Danco Vision achiziționând oficial divizia de Digital Marketing #DigitalU. Astfel, putem livra, în mod integrat, o experiență seamless tuturor clienților ce sunt în căutarea unei agenții 3600 serioase, prestigioase, flexibile și dinamice„, spune Daniel Ionescu, CEO & founder Danco Vision.
Clienți globali, proiecte internaționale, investiție în România și români
În urma fuziunii, Danco Vision își completează portofoliul de clienți cu branduri din industrii precum: iGaming, retail, energie, finance, tech, automotive, food și nu numai. Acest lucru este demn de menționat, întrucât bugetele de peste 2 milioane de Euro anual, pe care Danco Vision le va administra, reprezintă de fapt un influx de capital pe piața din România, care va susține astfel investiția continuă în oameni, generând condiții mai bune și noi locuri de muncă pentru români.
O nouă viziune, o nouă imagine
Pentru a marca schimbările la nivel de structură și direcție, Danco Vision vine și cu un refresh la nivel de imagine.
„În digital trebuie să fii mereu diferit pentru a rămâne relevant. Am decis să oferim agenției o nouă înfățișare și să venim în întâmpinarea clienților noștri cu un look fresh, care să fie în acord cu poziționarea 360o și planurile noastre de viitor, dar să exprime în același timp creativitatea incredibilă a echipei, precum și valorile după care ne ghidăm.
Momentul rebranding-ului a fost un pas firesc și necesar. După câteva luni de efort susținut din partea tuturor departamentelor, de brainstorming-uri repetate, idei în contradictoriu, feedback constructiv și ore de muncă, am reușit să integrăm #DigitalU sub umbrela Danco Vision. Avem astăzi o <<haină nouă>>, care sperăm să vă placă și pe care o puteți vizualiza pe toate canalele noastre online.
Așteptăm cu drag clienți noi, care vor să ne cunoască și să facă performanță alături de noi și îi întâmpinăm și pe aceștia cu o regândire totală a pachetelor de marketing digital, cu oferte mai bune, personalizate și cu multe suprize!”,declară Alina Aldea, fost Head of Digital Marketing la #DigitalU, actual COO al Danco Vision.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz