Unul dintre cei mai apreciați specialiști ai pieței de media locală, Dana Bulat, General Manager si fondator al agenției United Media Services, va face parte din prestigiosul juriu internațional al M&M Global Awards 2023.
Festivalul sărbătorește 34 de ani și recompensează cele mai bune campanii din mass-media și marketingul internațional din sectoare variate, de la finanțe și FMCG, la auto și sport, analizând campanii media, parteneriate de succes și strategii de comunicare. Sunt deschise brandurilor, agențiilor de media, agențiilor și companiilor adtech din întreaga lume.
„Mă simt onorată să fac parte din nou dintr-un juriu internațional de calibru, de data aceasta în cadrul M&M Global Awards 2023. Sunt nerăbdătoare să iau pulsul industriei media la nivel internațional, să descopăr cele mai creative și interesante campanii din acest moment și să îmi pot aduce contribuția la selectarea acestora. Mă bucură de asemenea interacțiunea cu ceilalți membrii ai juriului, pe care de-abia aștept să îi cunosc și să schimbăm impresii legate de trendurile globale și industria media din 2023”, a declarat Dana Bulat, General Manager și fondator al United Media Services.
Înscrierile în cadrul festivalului se fac în acest an în perioada 9 martie – 4 mai, jurizarea începând pe 26 iunie, shortlisturile urmând a fi anunțate pe data de 20 iulie. Festivitatea de premiere va avea loc pe 14 septembrie la Londra.
„Accesul la un număr mare de campanii internaționale îmi va oferi o perspectivă și mai clară despre cum se poziționează România la nivel internațional în industria de media și insighturi valoroase despre alte piețe regionale, și nu numai, spre care tindem și noi,” a adăugat Dana Bulat.
Absolventa unui program executive la London Business School, membră a Board-ului Director al UAPR, Dana Bulat a fost reprezentanta României în jurul de media al Cannes Lions in 2019 si 2022 și mentor în programul See It Be It.
United Media Services este o agenție independență full-service, cu expertiză avansată în digital, cu biroul în București și cu capacități de coordonare regională. Agenția lucrează în prezent pentru mai mult de 60 de clienți și 100 de branduri din categorii dinamice și pline de provocări, precum: retail, pharma, telecom, e-comm, FMCGs, financiar, etc.
Inclusă de Adweek în Topul său 100 al Agențiilor cu cea mai rapidă creștere, doi ani consecutivi, United Media Services este o dovadă clară a succesului internațional românesc bazat pe performanță.
Ministerul Energiei a obținut aprobarea finanțărilor pentru cele șase propuneri de investiții prioritare propuse Comitetului pentru investiții al Fondului pentru…
La finalul lunii ianuarie, întreaga echipă editorială a revistei Biz își va stabili, timp de o săptămână, cartierul general în…
Castelul Kalnoky, din pitorescul sat Micloșoara, o bijuterie arhitecturală și istorică din inima Transilvaniei, găzduieste până la finalul anului o…
Banca Comercială Română (BCR) anunță numirea Ioanei Gheorghiade în funcția de Chief Risk Officer (CRO) și membru al Comitetului Executiv…
În 2024, puterea de cumpărare a europenilor a atins o medie de 18.768 de euro per capita, conform studiului NIQ GfK…
Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, anunță deschiderea primului restaurant McDonald’s Drive-Thru din Giurgiu, amplasat pe…