Marketing

Dan Șendroiu, în echipa FRIENDS\ TBWA\ BUCHAREST

Reading Time: 2 minute

Dan Șendroiu, ex-BBDO, se alătură echipei de strategie din FRIENDS\ TBWA\ BUCHAREST. Șendroiu are o experiență de 14 ani în advertising pe parcursul cărora a gândit și propus strategii fie pentru branduri locale renumite care activează pe piețele internaționale (Dacia – Renault), fie branduri internaționale cu nevoi de comunicare locale.

El va lucra îndeaproape cu departamentul de creație, obiectivul fiind creșterea ponderii clienților globali, dar și aplicarea principiilor filozofiei de lucru TBWA, bazată pe disrupție, în strategiile de comunicare ale clienților din portofoliul agenției.

“Când am încercat să mă angajez prima dată în publicitate, acum destul de mulți ani, am trimis același mesaj tuturor emailurilor de agenții pe care le-am găsit în Anuarul de Media și Publicitate, pe care-l scotea Mediafax. Campania n-a fost un succes, în sensul că am primit un singur reply de la aquarium@friendsadvertising.ro, de fapt chiar de la Sorin, care mă întreba ce știu să fac. Nu știam nimic atunci, dar, între timp, am mai învățat. Acum am venit între prietenii de la Friends să facem împreună campanii bune și branduri tari. Știu că e un loc cu oameni buni, cred că e un loc unde pot ajuta semnificativ și sper că e un loc unde pot învăța multe. Așa se face că am venit aici”, a explicat Dan Șendroiu, Director de strategie la FRIENDS\ TBWA\ BUCHAREST

“Mă bucur că lucrez din nou cu Dan. Se știe că strategia și creația sunt frați de mici și s-au jucat împreună în fața blocului în copilărie. Mă bucur că ne “jucăm” mai departe, cu briefuri, idei și execuții. E chiar o provocare să ai lângă tine o echipă de strategie care știe să te țină în priză”, a adăugat Eugen Suman, Director de creație la FRIENDS\ TBWA\ BUCHAREST

Câteva dintre proiectele care îi sunt cel mai dragi lui Dan sunt rebrandingul Dacia, campaniile locale și internaționale de lansare a 10 modele noi ale brandului, inclusiv Logan, Duster sau Solenza, dar și campania Auchan “România neîmblânzită”, care i-a adus un trofeu Effie Bronz în vara lui 2018.

FRIENDS \ TBWA a gândit, planificat și implementat peste 1.000 de campanii pentru clienți naționali și internaționali, în domenii variate.

Fondată în 2003, ca agenție independentă de advertising, a fuzionat zece ani mai târziu cu TBWA Bucharest, devenind astfel o agenție full-service cu incontestabil ADN creativ și o metodologie de comunicare strategică unică, numită Disruption. Este un brand social, care susține creativitatea practică încă din 2009, prin Fundația Friends for Friends. 

Foto: Eduard Cîrstea

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

31 de minute ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

9 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

14 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

15 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

15 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

15 ore ago