Management

Dan Crișan, o carieră de succes la PENNY România

13 dec. 2022 2 min

Dan Crișan, o carieră de succes la PENNY România

Reading Time: 2 minute

Dan Crișan este director național de Vânzări la PENNY România și un lider pe care îl urmărim cu admirație. Dan Crișan a fost unul dintre invitații Zilei de Management din cadrul Zilelor Biz, ocazie cu care ne-a împărtășit parcursul său profesional și realizările pe care le-a obținut alături de echipa PENNY.

Dan Crișan s-a alăturat echipei REWE în 2004, după ce a finalizat studiile la un MBA în Germania. A participat la deschiderea primului magazin din țară și spune cu mândrie că PENNY a pus bazele retail-ului în România.

Primii ani au fost încărcați de provocări, dar și de multe succese. Dan Crișan a pornit la drum alături de o echipă mică, iar la început participa la toate operațiunile care se desfășurau în magazine. „Am creat împreună cu colegii mei principalele procese pe care se bazează și în acest moment modul în care suntem organizați”, își amintește Dan Crișan.

În prezent, Dan Crișan conduce o echipă de peste 3.000 de oameni la nivel național. De-a lungul timpului, a învățat să delege responsabilitățile și să le ofere încredere colegilor din teren. „La PENNY, valorile după care ne ghidăm în relația cu angajații sunt încrederea, libertatea de decizie și responsabilizarea. Ne preocupăm să le creăm un mediu de lucru cât mai plăcut, în care să se simtă încurajați și apreciați. Viziunea noastră dă rezultate, pentru că avem oameni dedicați, iar microechipele din magazine răspund cu agilitate la nevoile clienților”, completează Dan Crișan.

Echipa PENNY înseamnă inovație și emoție

Dan Crișan s-a dezvoltat ca profesionist în cadrul PENNY. În cei 18 ani de când face parte din această echipă, a contribuit la atingerea multor obiective și s-a atașat de valorile companiei. „Lucrez la PENNY încă de la deschiderea primului magazin, iar în acest moment avem peste 320 de magazine în România. Normal că a apărut și atașamentul și emoția în tot acest timp. Au fost multe provocări pe care le-am depășit alături de echipă, cărora am reușit să le facem față cu brio și astfel ne-am dezvoltat împreună”, subliniază Dan Crișan.

Un alt lucru care l-a făcut să rămână alături de echipă a fost inovația pe care PENNY a adus-o în retail-ul românesc. Ne referim aici la un format de magazine cu design accesibil, cu un sortiment variat și proaspăt și cu un foarte bun raport preț-calitate.

„Un alt proiect de care sunt tare mândru este 3RO (TripluRO), o inițiativă prin care susținem producătorii locali și economia românească. În 2020, ne-am asumat obiectivul 3RO (TripluRO) prin care ne propunem ca, până la finalul lui 2023, 60% din sortimentul aflat la vânzare în magazinele PENNY să aibă ingredientul principal provenit din România, să fie procesat și ambalat în țara noastră. Consumatorii își doresc tot mai mult produse românești și vom face toate eforturile pentru îndeplinirea acestui obiectiv”, adaugă Dan Crișan.

Viitorul înseamnă expansiune

PENNY România va încheia 2022 cu o rețea formată din 336 de magazine. Planurile privind expansiunea nu se opresc aici. Până în 2029, PENNY își propune să ajungă la un total de 619 magazine și 6 depozite, prietenoase cu mediul înconjurător și atente la nevoile comunităților din care fac parte.

Dan Crișan este pregătit să contribuie la realizarea acestor planuri și să se bucure în continuare de reușite alături de echipa sa. Pe lângă expansiune, digitalizarea rețelei și sustenabilitatea sunt prioritare în anii următorii, deoarece misiunea PENNY este aceea de acționa cu responsabilitate față de clienți, angajați și mediul înconjurător. „Avem multe obiective de îndeplinit împreună și voi rămâne în continuare alături de această companie”, încheie Dan Crișan.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: