Stiri

Brandul D3Vit de la Impruvis Vitamins derulează o campanie de conștientizare a deficitului de vitamina D, pentru “soare din interior”

Reading Time: 3 minute

Gama D3Vit, vitamina D naturală de la Impruvis Vitamins, are acum un nou ambalaj, dar aceleași beneficii pentru toate vârstele, încă din prima zi de viață.

Cu ocazia acestei schimbări de design al produselor,  brandul Impruvis Vitamins D3Vit lansează și campania “Soare din interior” pentru a atrage atenția asupra deficitului de vitamina D3, de care suferă peste 60% din populația României, de cele mai multe ori fără să știe.

Campania se adresează persoanelor care petrec prea mult timp în spații închise, acasă sau la birou, fapt asociat cu o scădere a nivelului de vitamina D3, până la deficit și, implicit, la multiple probleme de sănătate: dureri osoase, musculare, stări de anxietate sau depresie, probleme cu dantura, afecțiuni cardiovasculare sau ale pielii.

Din gama Impruvis Vitamins D3Vit fac parte D3Vit 500 cu picurător, D3Vit 500 tip spray, respectiv D3Vit 2000 sub formă de capsule moi, toate produsele fiind în suspensie uleioasă, pentru o absorbție eficientă în organism.

Persoanele care petrec prea mult timp la lumina neonuluipot dezvolta “neonită”, cele care stau excesiv la lumina beculuipot avea “becotită”, iar dacă dedică mult timp telefonului și laptopuluipot face “ecranită”, toate acestea fiind instanțe ale deficitului de vitamina D, conform celor de la Impruvis Vitamins D3Vit. Ei asigură produse ușor de folosit, ce ajută la prevenirea carenței de D3.

Suspensia uleioasă D3Vit 500 spray sau picurător poate fi administrată zilnic, foarte ușor, prin pulverizare direct în cavitatea bucală, are o absorbție eficientă și o dozare precisă (fiecare puf eliberând exact 500 U.I de vitamina D).

În plus, acest produs poate fi folosit la orice vârstă, din prima zi de viață și până la maturitate, are o toleranță ridicată și este recomandat inclusiv în sarcină și alăptare.  Închiderea etanșă a flacoanelor D3Vit 500 oferă protecție antioxidare, păstrează proprietățile vitaminei D3 și conferă produsului o valabilitate extinsă, de până la 36 de luni.

Totodată, D3Vit 2000 sub formă de capsule moi oferă avantajul unei dimensiuni reduse a capsulelor și o dozare precisă. Fiecare capsulă conține exact 2000 U.I, doza zilnică recomandată în cazul adulților.

Gama Impruvis Vitamins D3Vit asigură vitamina D3 naturală sub formă de colecalciferol în suspensie uleioasă, ceea ce îi maximizează absorbția. Produsele D3Vit nu au adaos de zahăr, îndulcitori, cazeină, lactoză, gluten sau arome artificiale.

Vitamina D joacă un rol important într-o mulțime de procese ce au loc în corpul nostru. Aceasta este esențială în funcționarea optimă a sistemului imunitar și în prevenirea infecțiilor autoimune, în menținerea sănătății osoase și pentru absorbția calciului, sprijină buna funcționare a sistemului nervos și contribuie la protejarea organismului împotriva diabetului de tip 1. D3 este principala vitamină care ajută la menținerea sănătății dinților și are rol în prevenirea erupției dentare întârziate la copii.

Principala cauză a deficitului de vitamina D este expunerea insuficientă la soare, urmată îndeaproape de o alimentație dezechilibrată, menopauză și un nivel ridicat de cortizol. De asemenea, vârsta înaintă și anumite afecțiuni ale rinichilor, ficatului și intestinului, precum și obezitatea sunt corelate cu un nivel scăzut de vitamina D3.

Impruvis Vitamins D3Vit oferă o soluție la îndemână, cu administrare ușoară și rapidă pentru o imunitate crescută și pentru sănătatea întregului organism, indiferent de vârstă.

Compania românească PharmaBrands are o activitate de peste zece ani în industria farmaceutică, reunind o echipă de profesioniști în domeniul marketingului și al vânzărilor, care contribuie la promovarea de produse farmaceutice premium, cu efecte benefice dovedite prin studii clinice.

Compania activează atât în România, cât și în Republica Moldova, Bulgaria, Croația, Slovenia,  Macedonia, Kosovo, Muntenegru. Portofoliul PharmaBrands include și alte branduri internaționale, precum Möller’s, Perspirex, Biosil și Menoelle.

Romanita Oprea

Recent Posts

Clinica Medikali celebrează doi ani alături de comunitatea HILS 

Clinica Medikali, situată în complexul rezidențial HILS Pallady, marchează doi ani de activitate în domeniul medical, în beneficiul bucureștenilor din…

10 minute ago

Internetics 2024: Saatchi & Saatchi + The Geeks devine Agenția Anului, Sphera Group, Clientul Anului

Internetics, proiect prezentat de The Institute, și-a desemnat câștigătorii în cadrul Galei de Premiere Internetics 2024, ieri, 25 noiembrie, la…

22 de minute ago

FOREO, liderul mondial în domeniul medical beauty – tech continuă fenomenul Black-Friday

FOREO, liderul mondial în domeniul medical beauty - tech, și-a propus să transforme evenimentul Black Friday din acest an într-o…

o oră ago

Glenfiddich lansează în România Glenfiddich 40 YO Cumulative Time, un whisky de 40 de ani

Glenfiddich, cel mai premiat whisky single malt din lume, lansează oficial în România cea de-a nouăsprezecea ediție a Glenfiddich 40…

4 ore ago

Ratingul pentru Datorii pe Termen Lung al Garanti BBVA România, îmbunătățit de Fitch Ratings

Garanti BBVA România (GBR) anunță că agenția internațională de rating Fitch Ratings a revizuit în creştere Ratingul pentru Datorii pe…

20 de ore ago

Rețele Electrice Muntenia, licitație pentru a imbunătăți rețelele de curent din Ilfov și Giurgiu

Reţele Electrice Muntenia a lansat o licitaţie publică pe platforma SEAP, cu o valoare de peste 445 milioane lei, pentru…

22 de ore ago