Stiri

Custom anunță noutățile pentru România

17 nov. 2022 3 min

Custom anunță noutățile pentru România

Reading Time: 3 minute

Custom România, parte a grupului CUSTOM, specializat în soluții inovative pentru retail, aviatică, logistică, transport public, parcări și altele, anunță noutățile pentru piața autohtonă, oferind soluții de vânzăre cu amănuntul integrate, soluții self-service și locker. Compania deține o fabrică modernă situată în Glimboca (Caraș-Severin), unde activează în jur de 100 de angajați, iar produsele fabricate aici ajung în 76 de țări, acolo unde grupul este prezent.

În ultimii ani, Custom România și-a extins și diversificat proiectele locale  și a decis să fie mai aproape de partenerii de business și prin deschiderea unui birou și showroom în sectorul 1 din București.

Printre cele mai folosite produse ale companiei se regăsesc:

SILK – Silk este cel mai rapid și compact POS cu SO Windows sau Android. Sectoarele Retail si HORECA sunt locurile unde acest apreciat POS este folosit cel mai des.

Silk15 12 Custom
Silk este cel mai rapid și compact POS cu SO Windows sau Android, din portofoliul Custom

UNICA – Este un cântar prevăzut cu ecran touch. Ecranul de 10 inch este foarte sensibil și poate fi folosit direct de clientul final, în condiții de funcționare a cântarului în modul self service.

P3L – Este una dintre cele mai folosite imprimante termice pe rola de hartie de 80 mm. Acestea se atașează POS-urilor din orice domeniu de activitate, fiind extrem de apreciate în retail și hospitality.

„Companiile se confruntă cu o dublă provocare – dinamică crescută și timp, în general, din ce în ce mai puțin. Apare astfel o schimbare în modul în care produsele sunt alese și dezvoltate. E clar că status quo-ul nu va mai funcționa”, spune Marius Ursulescu CEO-ul CPE.

„Tehnologia CUSTOM personalizată este mândră să sprijine sectorul de afaceri din România. Avem deja parteneriate cu jucători importanți – Therme București, Jerry`s Pizza, Unilever, SuperBet, Las Vegas Casino etc. Cuvintele cheie sunt viteză, securitate și control”, a spus Alessandro Mastropasqua, Head of Media & Institutional relations.

„Industriile sunt din ce în ce mai automatizate, informațiile sunt din ce în ce mai importante, zonele individuale sunt din ce în ce mai interconectate. Acestea sunt elemente cruciale pe multe piețe, precum logistică, fiscală, retail, călătorii dar și medical/sănătate. Integrarea deplină a front-end-ului și a back office-ului, datorită tehnologiilor de captare a datelor funcționează deja pe piața din România.  Le mulțumim partenerilor noștri din România alături de care lucrăm pentru a îmbunătăți gradul de conștientizare a ceea ce ajută clientul: cea mai largă gamă de produse de înaltă tehnologie, complementare și soluții modulare. Toate acestea vizează simplificarea întregului flux de lucru”, completează Alessandro Mastropasqua.

Pentru al patrulea an consecutiv, Custom a fost clasificată printre cele 79 de companii câștigătoare  premiate de compania de consultanță Deloitte.

Compania a fost remarcată pozitiv pentru cultura corporativă, sustenabilitate, guvernanță și performanță, strategie, competențe, inovație și internaționalizare. Compania are în focus oferirea de avantaje și beneficii unice utilizatorilor dar într-o manieră prietenoasă cu mediul, ce are în focus un viitor durabil și securitatea și protejarea datelor a celor ce folosesc echipamentele Custom.

Compania de soluții High-Tech, Custom, a simplificat viața a milioane de oameni a fost mereu orientată spre satisfacția clienților, iar dovada o reprezintă cele două echipamente speciale adaptate realității actuale: chioșcuri pentru comandă cu plată în sistem self-service care are încorporat un scanner de coduri de bare și o imprimantă și un locker care permite gestionarea automată a comenzilor și colectarea contactless pentru siguranța consumatorului.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: