Cursuri de marketing digital adresate companiilor
Reading Time: 2 minuteFormula4, singura școală de marketing online din România care funcționează ca un MBA pentru specializarea în marketing digital, lansată în luna martie a acestui an, deschide acum o divizie de training-uri corporate.
Prin această divizie, Ciprian Susanu – Trainer și Fondator Formula4 cu o experiență de peste 13 ani în industrie, lansează pe piața din România o serie de cursuri specializate adresate companiilor.
Devizia de training-uri corporate Formula4 soluționează nevoia de instruire și de transformare digitală a companiilor prin instrumente de marketing online și prin personalizarea modulelor de cursuri având la baza insight-uri specifice domeniului de activitate al companiei.
Training-urile includ atât informații teoretice aplicate pe modelul de business cât și exerciții practice de definire a strategiei de online și de implementare a direcțiilor strategice dezvoltate prin tactici de online.
”Pentru a veni în întâmpinarea cerințelor cursanților care au absolvit prima serie Formula4 care și-au exprimat dorința de a pune în aplicare alături de colegii lor cunoștințele dobândite am decis să creez divizia de corporate Formula4, care se adresează în special companiilor mari care pun accent pe dezvoltarea profesională a angajaților și care înțeleg că o echipă unită și bine instruită poate înclina balanța în favoarea creșterii indicatorilor de performanță în zona de online. Atât cele mai recente statistici cât și trend-urile locale arată că digitalizarea susține în mod semnificativ creșterea business-urilor,” declară Ciprian Susanu, Fondator Formula4.
În urma participării la cursurile Formula4, absolvenții primei serii, membri ai echipelor de marketing ale unor importante companii locale și internaționale, și-au inscris colegii la următoarele cursuri potrivite rolurilor acestora în companie.
Ciprian Susanu este consultantul în digital marketing cu expertiză în strategie de marketing online și de business dobandită prin implementarea proiectelor de succes dezvoltate atât alături de echipele pe care le-a îndrumat, pentru multiple categorii de branduri și clienți, cât și din poziția de antreprenor cu Dare Digital, agenția independentă de marketing digital integrat. În cei 13 ani de experiență, Ciprian a participat activ la dezvoltarea industriei de digital din România având o înțelegere holistică a marketing-ului online, atât din perspectivă strategică cât și din perspectiva canalelor de comunicare, a instrumentelor și tacticilor necesare profesioniștilor din domeniu, formând zeci de profesioniști în digital marketing și gestionând peste 300 de proiecte pentru clienții săi.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz