MarComm

Curs online cu Tim Williams, expert în strategii de pricing

Reading Time: 2 minute

UAPR anunță un nou ”Atelier pentru profesioniștii din agențiile de publicitate”, susținut de Tim Williams, fondator al Ignition Consulting Group și una dintre cele mai importante autorități din lume cu privire strategii de pricing pentru businessuri din sfera serviciilor. Cursul se va ține online, pe 2 septembrie, începând cu ora 17.00, și se adresează de profesioniștilor din publicitate care se ocupă de construirea estimatelor de cost, negocierea fee-urilor de agenție sau au orice fel de responsabilitate financiară.

”Agențiile se luptă să extragă valoarea pe care o merită din relațiile cu clienții nu pentru că nu facturează suficient, ci pentru că nu vând clienților ceea ce trebuie. Această ”nealiniere” economică este cauza erodării de zeci de ani a profiturilor agențiilor, dar și pentru deteriorarea gravă a relațiilor agenție-client. Practicile de pricing ale agențiilor de azi datează din era industrială. În loc să propună metodologii de secol 21, agențiile sunt blocate în prostul obicei de a-și negocia propriile costuri lor în loc să vândă valoarea pe care o creează, ” spune Tim Williams în prezentarea seminarului online.

TEME ABORDATE

  • Strategii de stabilire progresivă a prețurilor – modele utilizate de businessurile de succes de azi și modul în care acestea se pot aplica cu ușurință serviciilor profesionale, cum ar fi agențiile.
  • De ce ”ora facturabilă” nu este o ”unitate de valoare” (ci doar o unitate de cost) și cum să vindeți valoarea pe care o creați în alte forme mai eficiente? 
  • De ce costurile tale nu sunt si nu trebuie să fie problema clientului?  Cum să schimbi discuția / negocierile de la transparența costurilor agenției la ceea ce contează cu adevărat: valoarea pe care o creezi pentru client / brand.
  • De ce și clienții își doresc o schimbare în compensarea agenției? Unii dintre cei mai mari și mai cunoscuți marketeri din lume își plătesc agențiile pe baza rezultatelor/ outputului (în loc de resurse / input). Această abordare reflectă valoarea pe care o primește clientul și s-a demonstrat că duce la o îmbunătățire radicală a dinamicii relației dintre agenție și client.

ÎNSCRIERI ȘI TAXA DE PARTICIPARE

Membrii UAPR beneficiază de un loc gratuit pentru fiecare agenție, iar dacă doresc mai multe coduri de acces, prețul participării este de 40 de euro + TVA / persoană.

Pentru cei care nu sunt membri UAPR, prețul este de 65 de euro + TVA / persoană.

Înscrierile se pot face până la 28 august 2020, folosind acest link

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

5 ore ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

7 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

7 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

8 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

8 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

8 ore ago