UAPR anunță un nou ”Atelier pentru profesioniștii din agențiile de publicitate”, susținut de Tim Williams, fondator al Ignition Consulting Group și una dintre cele mai importante autorități din lume cu privire strategii de pricing pentru businessuri din sfera serviciilor. Cursul se va ține online, pe 2 septembrie, începând cu ora 17.00, și se adresează de profesioniștilor din publicitate care se ocupă de construirea estimatelor de cost, negocierea fee-urilor de agenție sau au orice fel de responsabilitate financiară.
”Agențiile se luptă să extragă valoarea pe care o merită din relațiile cu clienții nu pentru că nu facturează suficient, ci pentru că nu vând clienților ceea ce trebuie. Această ”nealiniere” economică este cauza erodării de zeci de ani a profiturilor agențiilor, dar și pentru deteriorarea gravă a relațiilor agenție-client. Practicile de pricing ale agențiilor de azi datează din era industrială. În loc să propună metodologii de secol 21, agențiile sunt blocate în prostul obicei de a-și negocia propriile costuri lor în loc să vândă valoarea pe care o creează, ” spune Tim Williams în prezentarea seminarului online.
TEME ABORDATE
ÎNSCRIERI ȘI TAXA DE PARTICIPARE
Membrii UAPR beneficiază de un loc gratuit pentru fiecare agenție, iar dacă doresc mai multe coduri de acces, prețul participării este de 40 de euro + TVA / persoană.
Pentru cei care nu sunt membri UAPR, prețul este de 65 de euro + TVA / persoană.
Înscrierile se pot face până la 28 august 2020, folosind acest link.
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…