MarComm Marketing Publicitate Stiri

Curs online cu Tim Williams, expert în strategii de pricing

31 iul. 2020 2 min

Curs online cu Tim Williams, expert în strategii de pricing

Reading Time: 2 minute

UAPR anunță un nou ”Atelier pentru profesioniștii din agențiile de publicitate”, susținut de Tim Williams, fondator al Ignition Consulting Group și una dintre cele mai importante autorități din lume cu privire strategii de pricing pentru businessuri din sfera serviciilor. Cursul se va ține online, pe 2 septembrie, începând cu ora 17.00, și se adresează de profesioniștilor din publicitate care se ocupă de construirea estimatelor de cost, negocierea fee-urilor de agenție sau au orice fel de responsabilitate financiară.

”Agențiile se luptă să extragă valoarea pe care o merită din relațiile cu clienții nu pentru că nu facturează suficient, ci pentru că nu vând clienților ceea ce trebuie. Această ”nealiniere” economică este cauza erodării de zeci de ani a profiturilor agențiilor, dar și pentru deteriorarea gravă a relațiilor agenție-client. Practicile de pricing ale agențiilor de azi datează din era industrială. În loc să propună metodologii de secol 21, agențiile sunt blocate în prostul obicei de a-și negocia propriile costuri lor în loc să vândă valoarea pe care o creează, ” spune Tim Williams în prezentarea seminarului online.

TEME ABORDATE

  • Strategii de stabilire progresivă a prețurilor – modele utilizate de businessurile de succes de azi și modul în care acestea se pot aplica cu ușurință serviciilor profesionale, cum ar fi agențiile.
  • De ce ”ora facturabilă” nu este o ”unitate de valoare” (ci doar o unitate de cost) și cum să vindeți valoarea pe care o creați în alte forme mai eficiente? 
  • De ce costurile tale nu sunt si nu trebuie să fie problema clientului?  Cum să schimbi discuția / negocierile de la transparența costurilor agenției la ceea ce contează cu adevărat: valoarea pe care o creezi pentru client / brand.
  • De ce și clienții își doresc o schimbare în compensarea agenției? Unii dintre cei mai mari și mai cunoscuți marketeri din lume își plătesc agențiile pe baza rezultatelor/ outputului (în loc de resurse / input). Această abordare reflectă valoarea pe care o primește clientul și s-a demonstrat că duce la o îmbunătățire radicală a dinamicii relației dintre agenție și client.

ÎNSCRIERI ȘI TAXA DE PARTICIPARE

Membrii UAPR beneficiază de un loc gratuit pentru fiecare agenție, iar dacă doresc mai multe coduri de acces, prețul participării este de 40 de euro + TVA / persoană.

Pentru cei care nu sunt membri UAPR, prețul este de 65 de euro + TVA / persoană.

Înscrierile se pot face până la 28 august 2020, folosind acest link

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: