Companii Stiri

Curiera a investit 1 mil. euro în flota electrică și în noul depozit logistic eco-friendly

3 nov. 2022 2 min

Curiera a investit 1 mil. euro în flota electrică și în noul depozit logistic eco-friendly

Reading Time: 2 minute

Curiera a investit în anul 2022 un milion de euro în electrificarea flotei și într-un nou depozit eco-friendly, respectând misiunea companiei de a livra coletele către beneficiari într-un mod cât mai prietenos cu mediul.

Începând de săptămâna aceasta, 13 din cele 17 mașini din flota companiei de curierat vor fi full electrice. Până la sfârșitul anului 2023, Curiera va renunța la cele 4 mașini pe carburant și continuă planurile de mărire a flotei. În funcție de disponibilitatea producătorilor și de plafoanele facilităților fiscale, estimează ca ar putea suplimenta parcul auto cu încă 15 mașini electrice. Curiera a investiti 150.000 de euro în montarea panourilor fotovoltaice și a stațiilor de încărcat.

„Componenta financiară a jucat un rol important în luarea acestei decizii, fiind cunoscut faptul că o flotă electrică înseamnă costuri mai mici de exploatare. Însă, pentru noi, componenta de responsabilitate socială este și mai importantă. Încă de când am hotărât să investim în propriul serviciu de curierat, ne-am dorit să facem acest lucru într-un mod cât mai prietenos cu mediul. Având în vedere implicarea noastră socială de până acum în diferite cazuri umanitare, am considerat că utilizarea unei flote de mașini electrice este o continuare firească a promisiunii pe care ne-am făcut-o, de a ne implica activ în societate și de a schimba lucrurile în bine.”

Silvia Duță, CEO Curiera

Anul 2022 a adus companiei de curierat o creștere a cifrei de afaceri cu încă 6 milioane lei. Astfel, în doar doi ani de existență pe piață, Curiera va finaliza anul financiar cu o cifra de afaceri de 12 milioane de lei iar estimările pentru anul viitor sunt de 20 milioane de lei.

„Încă o parte importantă a investiției de anul acesta a mers în dezvoltarea noului depozit. Acum dispunem de 500 metri pătrați, iar pentru anul 2023 estimăm triplarea spațiului de depozitare în paralel cu suplimentarea dotărilor cu panouri fotovoltaice și stații de încărcare. Astfel, în măsura în care putem, vom susține activitatea zilnică din surse cât mai nepoluante”, spune Silvia Duță, CEO Curiera.

După 3 ani într-o corporație, Silvia Duță a decis în 2020 să înceapă businessul Curiera cu o investiție inițială susținută din salariul lunar de angajat. Curiera se adresează micilor producători și comercianți care au de trimis maxim 1.000 de colete pe lună. În medie, 2.000 clienți au apelat la serviciile de curierat.

Compania are sediul în București și oferă servicii de livrare (național și internațional), e-Fulfillment (depozitare, picking, împachetare, creare AWB, etichetare și expediere), urmărire colete online în timp real, asistență pentru clienți atât direct cât și în relația cu transportatorii parteneri și serviciul „Bani instant” (expeditorul primește banii din ramburs în doar câteva ore de la livrarea coletelor), Curiera Express.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: