BizRemote by certSIGN

Cum văd românii anul 2021

Reading Time: < 1 minut

8 din 10 români cred că 2020 a fost un an prost pentru România, dar aproape trei sferturi sunt optimiști că 2021 va fi mai bun. Cu toate acestea, doar 10% dintre români cred că veniturile lor vor crește anul acesta.

Românii au început anul 2021 cu o stare de pesimism cu privire la situația generală din România, după cum arată un studiu realizat de firma de cercetare IRES. În acest an, pe fondul pandemiei de coronavirus, indicatorul de percepție legat de direcția în care merge țara nu este influențat în mod pozitiv de climatul general, în mod obișnuit, de sărbătorile de iarnă. Românii au speranțe mari pentru un viitor mai bun – atât în plan personal, dar și cu privire la România, în același timp însă, au temeri legate de evoluția Covid-19 în țara noastră, de reușita campaniei naționale de vaccinare, dar și privind aspect care țin de prosperitatea țării.

Anul 2021 va fi unul în care românii vor merge mai des la biserică (64% dintre participanții la studiul IRES considerând acest lucru) și vor obține venituri mai mari (39%). Totodată 4 din 10 români menționează că vor începe o dietă alimentră sau că își vor face un vaccin de orice fel (43%). În proporții mai mic, de aproximativ 10%, respondenții consideră că vor începe o afacere în 2021 (13%), că își vor schimba locul de muncă sau că își vor schimba meseria (12%) sau că se vor muta în altă locuință (10%). De asemenea, 9% dintre respondenți estimează că se vor îmbolnăvi în acest an, iar alți 8% sunt de părere că vor fi internați în spital. Doar 4% se gândesc să facă, în 2021, un împrumut de 10.000 de euro.

Foto:  © Thomas Reimer Dreamstime.com

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

12 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

13 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

14 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

17 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

18 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

20 de ore ago