BizRemote by certSIGN Companii Stiri

Cum transformi un magazin tradițional în unul online

27 mart. 2020 2 min

Cum transformi un magazin tradițional în unul online

Reading Time: 2 minute

Comerțul tradițional din România trebuie să facă rapid o reconfigurare online a modului în care funcționează, iar pentru acest lucru are nevoie de resurse și know-how care includ: platforme logistice pentru comerțul electronic, sisteme integrate de relații cu consumatorii, prin telefon, chat, mesagerie și e-mail, precum și marketing one-on-one. De asemenea, magazinele vor avea nevoie și de soluții de transport si livrare (flote de mașini, curieri, transportatori) și de spații de depozitare. 

În contextul actual, în care cele mai multe magazine s-au închis ori sunt pe cale să o facă, este necesară o schimbare de paradigmă și intrarea în mediul online, iar integratorul de servicii de marketing direct Mediapost Hit Mail poate sprijini magazinele care până în prezent vindeau exclusiv sau 90% offline, iar acum se văd nevoite să își reconfigureze întreg modelul de business.

“Rapiditatea cu care începi să operezi integral online este vitală în această perioadă, astfel că ne sprijinim clienții atât prin soluții logistice integrate de e-commerce, de comunicare one-to-one integrată cu consumatorii – call-center, message center, email), cât și cu flota noastră de autovehicule”, a explicat Marian Şeitan, Director General al grupului Mediapost Hit Mail.

Compania a dezvoltat o soluție logistică integrată pentru comerțul electronic, Fulfill.ro, care încorporează serviciile de preluare, depozitare, realizare de colete și administrare a retururilor, cu timpi de execuție și costuri optimizate. Întregul proces logistic se desfășoară în depozitul Mediapost situat în Dragomirești-Vale, pe centura de Nord-Vest a Bucureștiului, care ocupă o suprafață de 10.000 mp. Acesta este dotat la standarde internaționale și a fost inaugurat în iulie 2019. În plus față de soluțiile logistice, Mediapost Hit Mail are un centru de contact (call-center) cu 40 de profesioniști care se ocupă de relația site-urilor de comerț electronic cu consumatorii, prin linii de informare telefonică, whatsapp și mesagerie online, precum și sisteme de comunicare multi-canal (SMS, email, notificări).

“În 2019, valoarea cumpărăturilor online în România s-a situat în jurul a 5 miliarde euro, iar anul acesta estimăm o adevărată explozie pe acest segment, generată de criza COVID-19, care va duce probabil la o dublare a comerțului online, vânzările putând ajunge astfel, din estimările noastre, la 10 miliarde euro în 2020”, a mai spus Marian Șeitan.

Array
One Comment
  1. GabrielBianu
    Foarte bun articolul. Felicitari! De folos celor care se afla in aceasta situatie.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: