Stiri

Cum se pot plăti facturile E.ON fără comision. Modalitățile de plată anunțate de companie

Reading Time: 2 minute

E.ON Energie România are încheiate mai multe parteneriate pentru plata facturilor de gaze naturale, energie electrică și servicii, astfel încât clienților companiei să nu li se perceapă comisioane. Compania recomandă utilizarea canalelor de plată agreate, întrucât plățile sunt sigure, iar transferurile se fac fără întârzieri.

În prezent, clienții companiei E.ON Energie România au la dispoziție o gamă largă de posibilități de achitare a facturilor prin intermediul soluțiilor de plată oferite de BRD, BCR, ING Bank, UniCredit Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, CreditCoop, Orange Money, un-doi Centru plăți, Westaco și PayPoint.

Facturile de gaze naturale, electricitate și servicii pot fi achitate folosind instrumentele moderne bancare de plată puse la dispoziție de partenerii E.ON Energie România: prin intermediul cardului bancar, prin Debit Direct, prin intermediul serviciului Internet Banking, prin transfer bancar și numerar.

Lista partenerilor și a modalităților de plată se găsește pe versoul facturii, dar și pe website-ul companiei: eon.ro.

În cazul în care clienții plătesc facturile prin intermediul altor canale de plată decât cele agreate, aceștia vor plăti comisioane. În plus, își asumă riscul ca sumele reprezentând contravaloarea facturilor de gaze naturale și energie electrică achitate să nu ajungă în conturile companiei E.ON Energie România, consecința fiind aceea că vor fi somați și deconectați pentru neplată. De asemenea, clienții trebuie să fie atenți la denumirea furnizorului atunci când fac plata facturilor, fiind întâlnite anumite canale de plată unde figurează denumiri ale unor companii inexistente în lista furnizorilor de servicii.

Utilizarea canalelor de plată puse la dispoziție de partenerii E.ON Energie România prezintă o serie de avantaje importante: siguranța că plata efectuată va stinge obligația de plată față de furnizor, odată cu posibilitatea de a opta pentru orice locație de plată aflată în apropiere, reducerea timpului alocat pentru plata facturilor, simplificarea procesului de plată și, nu în ultimul rând, posibilitatea de a alege cea mai confortabilă soluție de plată, inclusiv în numerar.

Compania recomandă clienților să utilizeze canalele de plată agreate și, totodată, să opteze pentru activarea facturii electronice care le permite să utilizeze mijloace moderne de plată și să economisească timpul alocat pentru achitarea facturilor. Clienții E.ON care doresc să aleagă acest serviciu pot primi facturile electronice de gaze naturale, electricitate și servicii în baza unei opțiuni exprimate pe portalul E.ON Myline, care poate fi accesat prin crearea unui cont client.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Maidan: Poftă pentru extindere

După o investiție de aproape un milion de euro, la începutul anului viitor, brandul Maidan va inaugura un nou spațiu…

14 minute ago

McDonald’s deschide un nou restaurant în Ploiești la Prahova Value Centre

Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, continuă procesul de expansiune la nivel național și inaugurează al…

33 de minute ago

Le Manoir deschide un nou boutique Comtesse du Barry

Le Manoir invită iubitorii de gastronomie fină să descopere o selecție de vinuri, delicatese și cadouri gourmet în cel mai…

44 de minute ago

STUDIU: 60% dintre români au probleme cu greutatea

6 din 10 români sunt supraponderali sau obezi, arată studiul cantitativ „Incidența obezității în rândul populației din România”, realizat în…

o oră ago

CFR Călători a introdus în circulație primul tren de călători nou

CFR Călători a pus în final în circulație începând cu data 20 noiembrie 2024, primul tren electric format din material…

2 ore ago

Lucian Streche: „După orice boom, trebuie să existe și o cădere dramatică”

Lucian Streche este un profesionist cu peste 17 ani de experiență în domeniul investițiilor financiare, fuziunilor și achizițiilor de companii,…

2 ore ago