Cum să-ți reîncarci brandul?
Reading Time: 3 minuteGT – agenție de producție creativă, aduce în România, în parteneriat cu Yupcharge, lider mondial în fabricarea de stații de încărcare pentru dispozitive mobile, o soluție de impact pentru comunicarea de brand, generarea de engagement dar și rezolvarea problemei bateriilor descărcate pentru telefon, laptop sau alte dispozitive mobile.
Este vorba despre diferite tipuri de stații de încărcare, de la produse care pot fi folosite de grupuri mari de oameni, până la stații care funcționează cu energie regenerabilă. Yupcharge este prezentă deja în 23 de țări, iar toate stațiile de încărcare pentru dispozitive mobile pot fi folosite ca instrumente de marketing pentru că includ spații special dedicate publicității.
Cel mai nou produs al companiei este Yup Bike, o bicicletă care te ajută să îți încarci telefonul mobil în timp ce pedalezi. Produsul poate fi personalizat în funcție de contextul în care este folosit, oferind o varietate de spații gândite special pentru mesaje de brand. Este o excelentă soluție care oferă dinamism oricărui context de comunicare al cărui obiectiv principal este diferențierea prin soluții inedite de promovare care să genereze awareness și engagement.
„Stațiile de încărcare pentru dispozitive mobile sunt soluții de marketing excelente. Gândește-te cât de mult înseamnă pentru un Digital Native sau chiar pentru un Millenial să își poată încarca telefonul mobil la evenimentul lui preferat. Sau ce înseamnă, ca om de business, să rămâi conectat”, spune Dragoș Bălan, General Manager al GT – agenție de producție creativă.
O problemă devine oportunitate de comunicare
Descărcarea bateriei telefonului mobil este deja o problemă serioasă, mai ales că ciclurile de încărcare fac bateriile să reziste în timp din ce în ce mai puțin. Prin urmare, crearea unui context în care oamenii să își poată încărca telefoanele mobile poate genera multiple beneficii cu privire la impactul mesajului pe care un brand își propune să îl transmită. Stațiile mobile de încărcare pot fi branduite în cele mai creative moduri, oferind posibilitatea comunicării într-un mod inovator și plăcut. Soluția poate fi utilizată pentru o gamă largă de evenimente și activări de brand, indiferent de industrie, dar poate fi amplasată și în spații publice ca beneficiu oferit persoanelor care le tranzitează. În timp ce așteaptă să se încarce telefonul mobil consumatorii au deja o primă interacțiune cu brandul care pune la dispoziție această soluție.
„Astăzi, low battery anxiety devine un fenomen care poate altera serios mesajul pe care îți propui să îl transmiți în cadrul unui eveniment sau al unei activări. Publicul vine singur către brand pentru a-și satisface o nevoie importantă moment în care intră în contact cu mesajul într-un mod plăcut și relaxat ceea ce va asigura o retenție mai mare decât în contextul clasic în care brandul mergea spre consumator”, este de părere Dragoș Bălan.
Dincolo de zona de evenimente, stațiile Yupcharge sunt ideale în orice business cu trafic intens sau timp de așteptare, în spații HoReCa, mall-uri sau în spații publice și se pot adapta în diferite contexte de comunicare, având capacitatea să răspundă celor mai creative cerințe de branding.
„Suntem bucuroși să pătrundem în mediul de business din România și să asigurăm energia necesară dezvoltării afacerilor sau experiențelor prelungite în cadrul evenimentelor. Pentru dezvoltarea și fabricarea echipamentelor de încărcare îndeplinim toate normele în vigoare. De asemenea sistemele de încărcare garantează protecția datelor din interiorul dispozitivelor mobile”, declară Branco Calleja Garcia, fondator și CEO al Yupcharge.
Stațiile mobile de încărcare vor fi disponibile în România începând cu luna noiembrie a acestui an și pot fi testate în cadrul unei sesiuni de prezentare personalizate. Programările se poate face prin e-mail, la info@grafica-tipar.ro.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz