Cum să faci performanță cu angajați cu mai mult timp liber
Reading Time: 2 minutePoate pare o contradicție, dar se poate obține performanță cu angajați care alocă mai puține ore activităților de la birou. Crowe România a acordat angajaților patru ore libere, în fiecare zi de vineri, în cadrul unei campanii ce se întinde până la jumătatea lunii septembrie.
Reducerea programului de lucru este un subiect tot mai discutat în mediul profesional, mai ales în segmentul companiilor multinaționale. Crowe România adaptează constant condițiile de lucru pentru angajați prin îmbunătățiri semnificative, tocmai pentru a transforma mediul de lucru și pentru a susține echilibrul între viața profesională și cea personală.
Pe parcursul celor nouă săptămâni ale campaniei Short Fridays. Long Weekends membrii echipei Crowe România participă și la un social challenge prin care vor partaja activitățile pe care le practică în acest timp liber extra cu oportunitatea de câștiga premii de relaxare, special alese.
Am aflat de la Manuela Furdui, Managing Partner Crowe Romania, că ambiția lor ca echipă este să devină „nu doar mai puternici, ci și mai autonomi împreună”.
Pentru cei peste 250 de consultanți Crowe România, Short Fridays. Long Weekends. înseamnă o vară plină de experiență noi, cu mai mult timp liber și mai multă relaxare. Astfel, prin acordarea a 4 ore libere în fiecare zi de vineri, în perioada 21 iulie – 15 septembrie, toți #OameniiCrowe vor obține până la finalul verii un bonus valoros de 4 zile libere extra pentru a se ocupa de pasiuni, familie sau pur si simplu pentru a se odihni.
„Știm cât de prețios este timpul liber, mai ales în zilele noastre când parcă trece cu o altă viteză. Mai ales după evenimentele sociale care au marcat ultimii 3 ani am vrut să ne bucurăm cu toții de o vară memorabilă” ne-a declarat Roberto Falato, Crowe Romania.
Valorile companiei sunt construite în jurul conceptelor de profesionalism, loialitate, implicare, integritate și flexibilitate, iar prin această nouă campanie internă, Crowe Romania demonstrează consecvență în promovarea timpului liber extra ca beneficiu principal al angajatului.
„Weekend-ul este pentru familie, iar dacă avem posibilitatea de a oferi un weekend prelungit, de ce nu? De la distanță pare o schimbare minoră de program, dar valorificarea acestui timp liber va aduce multă valoare în viața personală a fiecăruia dintre noi.” a completat Manuela.
Pe parcursul celor nouă săptămâni ale campaniei Short Fridays. Long Weekends. membrii echipei participă și la un social challenge prin care vor partaja activitățile pe care le practică în acest timp liber extra cu oportunitatea de câștiga premii de relaxare, special alese.
În business, dar și în cultura organizațională, Crowe Romania mizează pe profesionalism, iar #OameniiCrowe ne demonstrează zi de zi, prin activitatea lor, că sunt profesioniști capabili să lucreze la cele mai înalte standarde.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz