Cum s-au schimbat comportamentele în social media
Reading Time: < 1 minutSocial media este canalul prin care brandurile au comunicat în timp real toate deciziile și toate informațiile pe care le-au avut în ultima perioadă, iar rezultatele nu au ezitat să apară, spune echipa Tribal Worldwide România. Specialiștii din agenție au analizat comunicarea din social media din peste 1000 de postări ale brandurilor direct afectate de măsurile din ultima perioadă, identificând astfel câțiva numitori comuni, pe care nu i-au mai întâlnit până acum într-un număr atât de mare.
Oamenii au înțeles că brandurile informează și nu se promovează, au interacționat și au dus mai departe informația, cu tot cu detalii suplimentare, pentru o mai bună informare transmisă mai departe. Practic, au generat empathy engagement.
Folosind un tool intern special dezvoltat pentru acest metric, Tribal Worldwide a analizat sentimentul și interacțiunile utilizatorilor de Facebook din peste 1.000.000 de engagement-uri, reușind astfel să calibreze mesajele brandurilor din portofoliul Tribal în funcție de contextul actual.
Oamenii oferă empathy engagement mai mult mesajelor care se referă la subiecte precum “safety” și “facts”, în detrimentul altor mesaje.
“Oricât de mult este social media despre content, nu trebuie să uitam metricii, care de fiecare dată sunt cei care ne ajută să luăm decizii, să schimbăm approach-ul, strategiile sau modul de comunicare. În acest context special, echipa de social media a intrat în bucătăria departamentului de data science și am facut echipă pentru a putea măsura eficient impactul pe care îl are comunicarea brandurilor din social media în timp real. Suntem în plin proces de ABC testing și deja calibrăm comunicarea urmărind indicele de empathy engagement pentru clienții noștri”, explică Sorin Manică, Senior Data Analyst și Arnold Vieriu, Head of Social Media la Tribal Worldwide România.
Foto: © HAKINMHAN | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz