Rețeaua de magazine PENNY s-a pregătit pentru intrarea în vigoare a sistemului și, în parteneriat cu TOMRA și RVM Systems, în prezent toate cele peste 360 de magazine din țară au echipamentele necesare funcţionării Sistemului de Garanție-Returnare, având și unele locații atipice care au presupus comenzi speciale pentru echipamente.
De la finalul lunii noiembrie românii care vor plăti o garanție de 50 de bani la achiziționarea unei băuturi îmbuteliate vor putea să returneze ambalajul și vor primi în schimbul acestuia valoarea garanției plătite inițial.
Rețeaua de magazine PENNY s-a pregătit pentru intrarea în vigoare a sistemului și, în parteneriat cu TOMRA și RVM Systems, în prezent, toate cele peste 360 de magazine din țară au echipamentele necesare funcționării Sistemului de Garanție-Returnare, având și unele locații atipice care au presupus comenzi speciale pentru echipamente. În același timp, toate deschiderile noi de magazine includ din acest an echipamentele necesare colectării ambalajelor din plastic, sticlă sau metal, necesare funcționării Sistemului de Garanție-Returnare.
În strategia de sustenabilitate a PENNY fiecare acțiune se află sub unul din cei trei piloni de sustenabilitate: Sortiment sustenabil; Energie, climă și resurse; Angajați și societate.
Responsabilitatea pe care o arătăm astăzi față de societate și mediu – inclusiv modul în care compania s-a pregătit pentru lansarea Sistemului de Garanție-Returnare în România – este vitală atât pentru noi, cât și pentru generațiile viitoare.
Astfel, toate magazinele PENNY vor fi echipate corespunzător pentru preluarea deșeurilor incluse în sistem, astfel încât cetățenii le vor putea duce la orice magazin PENNY. În rețea sunt disponibile 6 modele de aparate, adaptate fiecărui magazin, câte 3 realizate de fiecare furnizor partener – TOMRA și RVM Systems. Rețeaua este pregătită să preia deșeurile, iar echipa PENNY urmează cu atenție modul de lucru stabilit cu toate părțile implicate în implementarea sistemului.
Până la finalul anului rețeaua PENNY va crește până la peste 370 de magazine, ajungând mai aproape de și mai mulți români din toată țara. Reciclarea și grija pentru mediu sunt un efort comun, iar prioritatea companiei, din responsabilitate față de colegi, clienți, parteneri și față de societate în ansamblul ei, este să pregătească infrastructura și echipele pentru buna funcționare a sistemului.
Ne încurajăm clienții să aducă la magazinele PENNY ambalajele din plastic, sticlă sau metal pentru reciclare. Implementarea Sistemului de Garanție-Returnare este un pas necesar pentru societatea românească, reprezentând o evoluție în educația națională privind sustenabilitatea și grija față de mediu.
Hanwha Aerospace România și-a luat angajamentul să sprijine modernizarea Fortelor Armate ale României și să contribuie la întărirea flancului estic…
Rezident, rețeaua de apartamente de închiriat în regim hotelier din București, Predeal, Constanța, Eforie Nord și camere duble la Corbu,…
Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…
World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…
Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…
Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…