Sustenabilitate

Cum s-a pregătit PENNY pentru implementarea Sistemului de Garanție-Returnare

Reading Time: 2 minute

Rețeaua de magazine PENNY s-a pregătit pentru intrarea în vigoare a sistemului și, în parteneriat cu TOMRA și RVM Systems, în prezent toate cele peste 360 de magazine din țară au echipamentele necesare funcţionării Sistemului de Garanție-Returnare, având și unele locații atipice care au presupus comenzi speciale pentru echipamente.

De la finalul lunii noiembrie românii care vor plăti o garanție de 50 de bani la achiziționarea unei băuturi îmbuteliate vor putea să returneze ambalajul și vor primi în schimbul acestuia valoarea garanției plătite inițial.

Rețeaua de magazine PENNY s-a pregătit pentru intrarea în vigoare a sistemului și, în parteneriat cu TOMRA și RVM Systems, în prezent, toate cele peste 360 de magazine din țară au echipamentele necesare funcționării Sistemului de Garanție-Returnare, având și unele locații atipice care au presupus comenzi speciale pentru echipamente. În același timp, toate deschiderile noi de magazine includ din acest an echipamentele necesare colectării ambalajelor din plastic, sticlă sau metal, necesare funcționării Sistemului de Garanție-Returnare.

În strategia de sustenabilitate a PENNY fiecare acțiune se află sub unul din cei trei piloni de sustenabilitate: Sortiment sustenabil; Energie, climă și resurse; Angajați și societate.

O rețea de peste 360 de magazine la nivel național

Responsabilitatea pe care o arătăm astăzi față de societate și mediu – inclusiv modul în care compania s-a pregătit pentru lansarea Sistemului de Garanție-Returnare în România – este vitală atât pentru noi, cât și pentru generațiile viitoare.

Astfel, toate magazinele PENNY vor fi echipate corespunzător pentru preluarea deșeurilor incluse în sistem, astfel încât cetățenii le vor putea duce la orice magazin PENNY. În rețea sunt disponibile 6 modele de aparate, adaptate fiecărui magazin, câte 3 realizate de fiecare furnizor partener – TOMRA și RVM Systems. Rețeaua este pregătită să preia deșeurile, iar echipa PENNY urmează cu atenție modul de lucru stabilit cu toate părțile implicate în implementarea sistemului.

Reciclarea și grija pentru mediu sunt un efort comun

Până la finalul anului rețeaua PENNY va crește până la peste 370 de magazine, ajungând mai aproape de și mai mulți români din toată țara. Reciclarea și grija pentru mediu sunt un efort comun, iar prioritatea companiei, din responsabilitate față de colegi, clienți, parteneri și față de societate în ansamblul ei, este să pregătească infrastructura și echipele pentru buna funcționare a sistemului.

Ne încurajăm clienții să aducă la magazinele PENNY ambalajele din plastic, sticlă sau metal pentru reciclare. Implementarea Sistemului de Garanție-Returnare este un pas necesar pentru societatea românească, reprezentând o evoluție în educația națională privind sustenabilitatea și grija față de mediu.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 379 (15 decembrie 2023 – 15 februarie 2024). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Team

Recent Posts

Hanwha își deschide filială în România pentru a livra vehicule armatei naționale

Hanwha Aerospace România și-a luat angajamentul să sprijine modernizarea Fortelor Armate ale României și să contribuie la întărirea flancului estic…

2 minute ago

Rezident, creștere de peste 50% în 2024 din închirierea apartamentelor în regim hotelier

Rezident, rețeaua de apartamente de închiriat în regim hotelier din București, Predeal, Constanța, Eforie Nord și camere duble la Corbu,…

4 minute ago

Numărul autorizațiilor de construire din București s-a redus la jumătate, iar suprafața utilă a scăzut cu 62% în ultimii trei ani

Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…

o oră ago

Părinții din mediul rural consideră că uneori e nevoie să bați copiii pentru a-i educa

World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…

2 ore ago

Gabriel Ghiță, Mastercard: Personalizare cu ajutorul datelor

Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…

2 ore ago

Mercedes și E.ON colaborează pentru dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru clienții business

Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…

3 ore ago