BizRemote by certSIGN

Cum s-a gândit Fashion Days să sprijine magazinele offline în perioada coronavirusului

Reading Time: 2 minute

În contextul actual, care, în cele mai multe cazuri, nu mai permite desfășurarea activității retailerilor offline în condiții optime, Fashion Days a decis să pună la dispoziția retailerilor offline infrastructura logistică, platformele tehnologice și de plată, dar mai ales accesul 24h la clienții din 3 țări. Retailerul offline vine cu gama și stocul de produse. 

Parteneriatul presupune preluarea stocului agreat în prealabil în depozitul Fashion Days, alături de avizul de însoțire a mărfii, recepția și includerea acestuia în fluxul firesc al produselor oferite de retailer. Acest flux continuă cu elaborarea conținutului de prezentare, inclusiv fotografiere, unde este cazul, includerea în lista de produse din platfomele online, respectiv promovare și vânzare. Procesul de livrare, respectiv retur vor dispune de asemenea de rețeaua de infrastructură logistică și de transport a retailerului online.

”În condițiile de față ne dorim să contribuim pe cât posibil la continuarea activității retailerilor din offline, punându-le la dispoziție infrastructura online de care dispunem. Am încercat să reacționam rapid, organizând un proces cât mai clar și ușor de implementat în acest sens. Partenerul va avea acces la rapoarte de vânzare, de stoc, iar termenele de plată propuse sunt de 30 de zile. Factura este emisă lunar pentru vânzările lunii precedente, la care vom aplica un comision agreat în prealabil cu partenerul.” menționează Robert Berza, Director General Fashion Days.

Infrastructura Fashion Days

75% dintre comenzi sunt livrate „next day” în București și 65% în cele mai mare orașe ale țării și peste 50% dintre comenzi ajung în Bulgaria sau Ungaria în 48 de ore. Livrarea se efectuează atât prin curier cât și prin rețeaua de aproape 400 de lockere easybox, la nivel național.

Fashion Days livrează prin Sameday și FanCurier.

Parteneriatul cu Fashion Days înseamnă acces instant la cei peste 600.000 de clienți activi, clienți care accesează 85% magazinul online prin intermediul telefoanelor mobile. În Romania, Fashion Days are peste 600 000 aplicații iOS sau Android active care generează 70% din vânzări, un canal direct eficient și puternic, în care plățile online cu cardul au ajuns deja la peste 50%.

Cei interesați pot trimite propunerea la adresa fashionretail@emag.ro, incluzând detaliile de aferente de stoc.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

PPC anunță EBITDA de 1,35 mld. euro în primele 9 luni din 2024

PPC a avut o performanță solidă și în trimestrul al treilea, continuând tendința pozitivă din cele două trimestre anterioare. În…

8 ore ago

Euforia Retreat & Spa, încasări de peste două milioane de lei în sezonul estival

Euforia Retreat & Spa a înregistrat în lunile de vară un grad de ocupare în medie de 80%, față de…

9 ore ago

Se deschide Ecletico Villa, un nou boutique hotel. Investiție de 2,5 milioane de euro

După o investiție de 2,5 milioane de euro, Ecletico Villa, un boutique hotel de patru stele, se lansează în centrul…

11 ore ago

Edenred și HORA lansează “Țara lui Mai Bine”

Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…

14 ore ago

Mentori către fondatorii de startup-uri: ”Vindeți! Prioritizați veniturile!”

Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…

14 ore ago

Vin drone pentru agricultură și în România. DJI Agriculture va avea distribuitor local

Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…

15 ore ago