Cum s-a gândit Fashion Days să sprijine magazinele offline în perioada coronavirusului
Reading Time: 2 minuteÎn contextul actual, care, în cele mai multe cazuri, nu mai permite desfășurarea activității retailerilor offline în condiții optime, Fashion Days a decis să pună la dispoziția retailerilor offline infrastructura logistică, platformele tehnologice și de plată, dar mai ales accesul 24h la clienții din 3 țări. Retailerul offline vine cu gama și stocul de produse.
Parteneriatul presupune preluarea stocului agreat în prealabil în depozitul Fashion Days, alături de avizul de însoțire a mărfii, recepția și includerea acestuia în fluxul firesc al produselor oferite de retailer. Acest flux continuă cu elaborarea conținutului de prezentare, inclusiv fotografiere, unde este cazul, includerea în lista de produse din platfomele online, respectiv promovare și vânzare. Procesul de livrare, respectiv retur vor dispune de asemenea de rețeaua de infrastructură logistică și de transport a retailerului online.
”În condițiile de față ne dorim să contribuim pe cât posibil la continuarea activității retailerilor din offline, punându-le la dispoziție infrastructura online de care dispunem. Am încercat să reacționam rapid, organizând un proces cât mai clar și ușor de implementat în acest sens. Partenerul va avea acces la rapoarte de vânzare, de stoc, iar termenele de plată propuse sunt de 30 de zile. Factura este emisă lunar pentru vânzările lunii precedente, la care vom aplica un comision agreat în prealabil cu partenerul.” menționează Robert Berza, Director General Fashion Days.
Infrastructura Fashion Days
75% dintre comenzi sunt livrate „next day” în București și 65% în cele mai mare orașe ale țării și peste 50% dintre comenzi ajung în Bulgaria sau Ungaria în 48 de ore. Livrarea se efectuează atât prin curier cât și prin rețeaua de aproape 400 de lockere easybox, la nivel național.
Fashion Days livrează prin Sameday și FanCurier.
Parteneriatul cu Fashion Days înseamnă acces instant la cei peste 600.000 de clienți activi, clienți care accesează 85% magazinul online prin intermediul telefoanelor mobile. În Romania, Fashion Days are peste 600 000 aplicații iOS sau Android active care generează 70% din vânzări, un canal direct eficient și puternic, în care plățile online cu cardul au ajuns deja la peste 50%.
Cei interesați pot trimite propunerea la adresa fashionretail@emag.ro, incluzând detaliile de aferente de stoc.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz