Cum poți avea clienți mulțumiți și fideli cu un serviciu Customer Care Omnichannel
Reading Time: 3 minuteCel mai important, pentru orice companie, este să atragă și să fidelizeze o bază solidă de clienți, indiferent de domeniul său de activitate. Alături de oferirea de produse și servicii de calitate, comunicarea cu clienții și grija acordată problemelor acestora sunt vitale pentru bunul mers al afacerii.
În prezent, mulțumită avansului tehnologiei și a rețelelor de socializare, suntem obișnuiți să cerem și să primim aproape instant informații, prin intermediul internetului. Clienții așteaptă astfel să primească suportul cerut companiilor într-un mod la fel de eficient și de rapid.
Dacă obțin acest lucru, sunt șanse maxime să devină fideli companiei și să recomande promptitudinea acesteia în cercul lor de cunoscuți.
Cum poți obține un grad ridicat de satisfacție în rândul clienților?
În prezent, cu toții avem stiluri de viață din ce în ce mai dinamice și derulăm comunicarea mai mult prin internet, accesibil acum oricui pe telefon. Conversațiile telefonice și emailul sunt completate de rețelele de socializare, webchaturi, ori mesajele text, canale preferate de mulți consumatori.
De aceea este extrem de important ca orice companie să implementeze un serviciu Customer Care de tip Omnichannel, pentru a putea fi aproape de clienții săi pe diverse canale de comunicare, nu doar prin clasicele apeluri telefonice sau email.
Cum ajută serviciul Omnichannel Daktela
Pentru a avea un Customer Support impecabil, fiecare companie, îndiferent de dimensiune, număr de angajați ori domeniu de activitate, are nevoie de un serviciu omnichannel all-in-one.
Daktela este una dintre cele mai mari infrastructuri VoIP cloud din Europa Centrală și de Est, acoperind cerințele a peste 700 de companii zi de zi. Oferă un suport nativ pe toate canalele de comunicare, într-o singură aplicație, telefon, email cu helpdesk, SMS, webchat și rețele sociale.
Oferă, de asemenea, rapoarte detaliate complete și suport tehnic 24/7/365 prin toate canalele. În acest mod se obține o monitorizare și o evaluare corectă şi eficientă.
Datorită istoricului complet al comunicării cu clienții, operatorii sunt acum capabili să se familiarizeze cu cererile unui anumit client și automat să găsească pe viitor mult mai rapid rezolvarea în comunicarea cu acesta. Iar acest lucru va reduce costurile pe termen lung.
Creștere a businessului printr-un engagement mai bun al clienților
Creșterea activității companiilor și magazinelor online care utilizează sistemul de comunicare Daktela este evidențiată de datele statistice de anul trecut:
10% creștere a numărului de apeluri
65% creștere a numărului de e-mail-uri și mesaje SMS
Peste 125% creștere a gradul de comunicare prin chat
50% creștere a cerințelor din partea clienților
Toate aceste lucruri vin ca o confirmare a faptului că sistemul Daktela devine din ce în ce mai popular în automatizarea comunicării și în funcționarea normală a centrelor de apel și a centrelor de contact.
Soluții PBX în cloud și module Customer Care Omnichannel
Lansată în 2005 la Praga, Daktela oferă soluții PBX în cloud și module Customer Care Omnichannel ce permit contactarea clienților B2B prin telefon, e-mail, SMS, webchat și rețele sociale, într-o singură platformă. Prin serviciile oferite de Daktela, companiile primesc rapoarte unificate pentru toate canalele de comunicare, în timp real, multiple integrări pe bază de API, soluție cloud dedicată, putând fi găzduite atât pe serverele proprii, cât și pe ale companiilor (on-premise), numere internaționale ce pot fi accesate de clienți în teritoriile în care locuiesc, precum și asistență tehnică 24/7. În acest mod se obține o mai mare productivitate pentru companie și un grad mai mare de satisfacție în rândul clienților.
Panou de raportare live
Daktela oferă posibilitatea de a avea acces în timp real la statusul activității agenților în lucru, indiferent că lucrează remote din orice loc. Raportul cuprinde informații despre toate canalele de comunicare, oferind statistici personalizate, deoarece este un instrument de analiză avansată: volum de apeluri și de preluare a chat-urilor, performanță și productivitate a agenților, rapoarte chat, SMS, emailuri, management al apelurilor pierdute sau în pending, transfer al apelurilor către telefon mobil în afara orelor de lucru, apelare predictivă, management al tichetelor de suport (ticketing & helpdesk), căutare complexă şi integrare CRM.
Testare gratuită pentru 14 zile – Demo Software Call Center & Contact Center
Daktela oferă companiilor posibilitatea să testeze gratuit, pentru 14 zile, soluțiile software all-in-one pentru Call Center și Contact Center. Versiunea demo are aceleași funcționalități precum un cont activ cu licență. De asemenea, experții Daktela oferă o prezentare online gratuită, de 30 de minute, tuturor celor care se programează pe www.daktela.com/ro.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz