Antreprenorii locali au ocazia să își deschidă propriul magazin fizic, pentru o experiență de shopping completă, prin intermediul „Deschis: Pop-up Shop”, un program lansat de Mega Mall, prin care tinerii antreprenori beneficiază de condiții flexibile de găzduire din partea centrului comercial.
Antreprenorii locali au ocazia de a-și deschide propriul magazin fizic, pentru o experiență de shopping completă, în cadrul programului Deschis: Pop-Up Shop la Mega Mall. Business-urile locale pot accesa facilitățile din program și își pot inaugura primul spațiu fizic de tip pop-up store în interiorul unuia dintre cele mai importante centre comerciale din București. Prin intermediul acestui program, antreprenorii beneficiază de condiții flexible de găzduire din partea mall-ului pe perioade cuprinse între 3 – 6 luni, cu posibilitatea de extindere în funcție de rezultate.
De la inaugurarea programului în luna iulie 2021, Mega Mall a găzduit magazinul The Beer Institute, primul concept de retail specializat, dedicat exclusiv berilor și cidrului, ambele artizanale românești, făcute cu pasiune în micro-berării din toate colțurile țării, pentru oameni dornici să încerce mereu ceva nou. Inaugurat în 2018, în cel mai bun an pentru berea artizanală românească, cu lansări de branduri noi și multe rețete îndrăznețe, The Beer Institute și-a propus să contribuie la încurajarea fenomenului consumului de bere locală, craft, aducând în capitală beri artizanale din toată țara, precum Iași, Cluj, Sibiu, Sălaj, Timișoara, Constanța, Buzău sau Oradea.
În cadrul aceluiași program, designerul român Alexandra Calafeteanu și-a deschis primul magazin în Mega Mall, la parter. Alexandra Calafeteanu aduce, alături de creațiile statement, un vibe proaspăt, precum și haine unicat ce îi poartă eticheta. Pasionații de fashion vor descoperi, pe rafturile magazinului Alexandrei, o serie limitată de costume office colorate semnate Luana Mod, genți din piele naturală, lucrate impecabil în noile tendințe de la Wild Inga, curele, de la Mabotex, tot din piele naturală, atent aleasă, ce accesorizează ținutele și, nu în ultimul rând, pantofii creați de Inspiring Lux încă din 1988, oferind unicitate și rafinament.
Deschis: Pop-Up Shop este un parteneriat unic în peisajul de retail românesc, dedicat business-urilor mici locale, iar printre cei care pot accesa programul se numără branduri de design, fashion și design de obiect, furnizori de servicii care vor să experimenteze pentru prima dată cu un spațiu fizic sau vor să ia contact cu un alt tip de public.
Antreprenorii locali care doresc să devină parte a programului pot afla mai multe detalii aici
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…