Cum poate avea orice restaurant propriul drive-thru virtual prin ialoc ToGo
Reading Time: 2 minuteIaloc lansează în România primul drive thru virtual, un concept care în străinătate a devenit parte din canalele de vânzări ale restaurantelor.
Este vorba despre un sistem de ridicare la geamul mașinii personale, fără a avea o linie specială pentru acest tip de serviciu, cunoscut și sub numele de drive thru virtual sau curbside pick-up.
„ialoc își propune ca până la final de 2021 să genereze vânzări de peste 860.000 de euro, obiectivul pentru decembrie 2021 fiind o medie de 135.000 euro/ lună și 13.000 de comenzi lunare pentru afacerile partenere.Prin ialoc ToGo restaurantele vor economisi până la 236.000 de euro, comisioane pe care altfel le-ar fi alocat procesului de delivery, calculat la o medie de 30% comision/ comandă și un bon mediu de 50 lei”.
Cosmin Măgureanu, co-fondator ialoc.ro
Calculele sunt făcute pentru un număr de 250 de afaceri partenere la final de 2021 care vor putea avea propriul drive thru virtual, de la care un utilizator să comande în medie de două ori pe lună, devenind un canal nou de vânzare pentru aceștia, însă cu facilități financiare mai mari pentru localuri.
Comanda se face prin aplicația ialoc (Android sau iOS), cu accesarea secțiunii ToGo, unde se poate plasa o comandă cu ridicare în persoană sau Drive-Thru de la Mamizza, Journey Pub sau Lente. În curând, vor fi adăugate mai multe opțiuni de restaurante.
Cum funcționează
Sistemul permite clienților să comande fără ca aceștia să intre efectiv în restaurant și fără să fie nevoie ca restaurantul să ofere un serviciu de livrare.
Personalul restaurantului aduce comanda clienților în punctul stabilit și menționat în aplicație – cel mai comun fiind parcarea din fața restaurantului. Noul modul se adresează în special șoferilor care tranzitează orașul dintr-un punct în altul și nu mai vor să aștepte curierul, ci să-și ridice în timp util propria comandă.
„Ca răspuns la criza pandemică prin care trecem, ialoc a dezvoltat un nou modul, ialoc ToGo, care funcționează în regim de take away astfel: clientul poate comanda și ridica mâncarea de la restaurantele listate în modulul ToGo personal, adică direct din restaurant sau prin opțiunea de drive thru virtual. Drive thru virtual înseamnă că împreună cu restaurantul, am ales un punct de staționare unde atunci când clientul este în apropierea restaurantului cu mașina, un chelner îl va aștepta cu pachetul comandat, înainte ca acesta să ajungă la punctul de întâlnire”.
Cosmin Măgureanu, cofondator ialoc
Conceptul de pick-up nu este nou, însă o dată cu criza pandemică, a fost nevoie de inovație în zona de delivery și take away. Un drive thru virtual este un nou canal de vânzări, unde comisionul privind transportul pachetelor dinspre restaurant spre clientul final este foarte mic.
Conceptul modulului de ToGo dezvoltat de ialoc este deja consacrat în străinătate și se numește curbside pickup – un alt mod convenabil și sigur de a obține mâncarea de la restaurantele preferate, susținând astfel afacerile locale, direct din confortul propriei mașini, prin intermediul aplicației.
ialoc este o suita de aplicații dedicate generării (ialoc, ialoc.ro) și procesării (ialoc Business) rezervărilor în oraș. Folosind ialoc, utilizatorii pot să rezerve o masă în peste 2.000 de localuri din 11 orașe din România (București, Brașov, Iași, Sibiu, Timișoara, Cluj, Arad, Constanța, Bacău, Suceava, Satu Mare) și să anuleze o rezervare fără a suna localul.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz