Magazinele de fashion au cea mai buna rata de atragere si retentie a traficului online, dar si de conversie a vizitatorilor in clienti. Principalele metode care ajuta retailerii de moda sa multumeasca si sa loializeze consumatorii sunt atat stocul si diversitatea produselor, suficient de mari pentru a permite campanii promotionale constante, dar si campaniile de remarketing bine implementate, spun specialistii Teamshare, cea mai mare platforma de e-commerce 100% integrata din Romania.
Potrivit Teamshare, marketing-ul joaca un rol esential in mentinerea unei rate ridicate de trafic pe site-urile retailerilor, cu atat mai mult vara, in afara varfului de vanzari in e-commerce. Iar majoritatea analistilor si oamenilor de marketing atesta eficienta retargeting-ului in transformarea vizitatorilor unui magazin online in clienti si in cresterea ratei de conversie a acestora.
„Strategiile de retargeting au ca scop transformarea vizitatorilor in clienti si cresterea ratei de loialitate a clientilor actuali. Acesta poate fi atins atat prin oferirea de recomandari de produse live – direct pe site, cat și prin oferirea de discount-uri pe e-mail sau transmiterea unui SMS promotional%”, explica Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, dezvoltatorul platformei Teamshare.
„Impactul retargeting-ului asupra cumparatorilor ramane unul pozitiv, crescand atat loialitatea fata de magazinul online, cat si rata de conversie a magazinului in cauza cu pana la 100%”, spune Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, dezvoltatorul platformei Teamshare.
Conform Teamshare, care pune la dispozitia shop-urilor online din portofoliu inclusiv servicii de retargeting si remarketing prin parteneriatul cu Retargeting.biz, platforma specializata pe astfel de solutii, cele mai populare strategii de retargeting in randul comerciantilor sunt e-mail retargeting, on site retargeting și SMS retargeting. Acestea au la baza un istoric al actiunilor vizitatorilor, astfel ca, in functie de situație, se transmite un mesaj personalizat fiecaruia.
Mai mult, conform expertilor Teamshare si Retargeting.biz, campaniile de retargeting pot fi rulate in orice perioada a anului, indiferent de timpul zilei.
„Pentru eficienta optima a magazinelor online este recomandat ca pe site sa ruleze constant o campanie de retargeting. Totodata, se pot implementa campanii dedicate pentru perioade specifice ale anului, precum Black Friday. Cheia succesului sta in modul de implementare a campaniilor. Ideala este segmentarea utilizatorilor si targetarea lor in baza unui istoric personalizat. Cu ajutorul unei interfete administrative se pot stabili vizitatorii care trebuie targetați. In plus, in cazul in care anumiti utilizatori au primit mai multe mesaje promotionale in zile repetate, acestea pot fi stopate pentru o perioada, tocmai pentru a le oferi clientilor spatiul de decizie necesar”, subliniaza specialistii Teamshare si Retargeting.biz.
Vizitatorii de pe site convertiti in clienti genereaza peste 40% din profitul magazinului
In ceea ce priveste performanta in termeni de profit generata de vizitatorul convertit in client prin strategii de remarketing, conform studiilor internationale, 8% dintre vizitatorii unui website aduc 41% din profit. Pentru un magazin online, acesti 8% reprezinta clientii 100% multumiti, cei care aduc aproape jumatate din profitul magazinului, atrag atentia specialistii celor doua companii de e-commerce.
„Rata de revenire a clientilor satisfacuti de experienta oferita de shop-ul online variaza, in medie, intre 3 si 10 comenzi pe an. Acest lucru este influentat de specificul magazinului si de bunurile vandute. Din experienta noastra, magazinele online de fashion au cea mai mare rata de clienti multumiți. Acest fapt se datoreaza marjei rezonabil de mari pentru produse, care le permite comerciantilor sa dezvolte oferte atractive, comparativ cu cei din domeniul de IT&C de exemplu. Totodata, succesul magazinelor online de fashion are la baza si nevoia puternica de diferentiere”, spun specialistii Teamshare si Retargeting.biz.
Prin parteneriatul dezvoltat cu Teamshare, Retargeting.biz vine in intampinarea magazinelor online cu solutii personalizate de retargeting. Astfel, platforma se adapteaza nevoilor fiecarui client, permitand posesorilor de magazine online sa urmareasca actiunile unui vizitator si sa ii ofere acestuia mesaje personalizate in functie de interactiunile cu produsele de pe site.
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…
După o investiție de aproape un milion de euro, la începutul anului viitor, brandul Maidan va inaugura un nou spațiu…