Cum funcționează publicitatea în regim de work from home
Reading Time: 2 minuteCum s-a lucrat în publicitate în ultimele trei luni? Am invitat trei directori de creație să ne povestească cum a fost viața de agenție pe timp de pandemie și cum funcționează creativitatea în ”regim remote”. La cât de multe proiecte au derulat în această perioadă, un lucru este cert: nu au avut timp nici să se plictisească, nici să șomeze.
Cătălin Dobre, McCann: Munca ”remote” trebuie să o vedem ca pe un exercițiu de eficiență, nu ca pe un compromis până când revenim “la normal”
”Urmează o vară interesantă și foarte ocupată deoarece perioada grea nu se termină odată cu relaxarea măsurilor, iar impactul economic o să se simtă din ce în ce mai mult”, crede Cătălin Dobre, Chief Creative Officer McCann Worldgroup România, Regional CD McCann Central Eastern Europe. Interviul integral, aici.
Vasilije Corluka, Leo Burnett: Am descoperit cum să filmăm o întreagă campanie prin Zoom și YouTube
Totul s-a mutat online, mediul de lucru s-a schimbat, însă ideile bune nu au încetat să vină și calitatea muncii nu a scăzut, povestește Vasilije Corluka, Chief Creative Officer la Leo Burnett, din experiența primelor luni de work from home. Interviul integral, aici.
Silviu Nedelschi, Publicis România: Noua paradigmă înseamnă mai multă responsabilitate pentru fiecare creativ în parte
În primele două luni de work from home, echipa Publicis România a dezvoltat 25 de campanii, ceea ce dovedește că ”paradigma remote” funcționează, spune Silviu Nedelschi, Executive Creative Director la Publicis România, parte din Publicis Groupe România. Interviul integral, aici.
Foto header: © Panya Kuanun | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz