Cum funcționează OpenKitchen, noul concept de restaurante virtuale
Reading Time: < 1 minutRestaurantele, pub-urile și bistro-urile au găsit în livrarea la domiciliu singura soluție de funcționare pe durata stării de urgență, din 2020, iar clienții au recurs la această posibilitate de a avea acces la preparatele preferate.
OpenKitchen, compania care ajută restaurantele să își crească veniturile prin operarea de branduri virtuale, lansează primele locații începând cu 15 ianuarie pe platformele de delivery din România.
Mod de lucru
Un restaurant poate alege unul sau mai multe branduri din portofoliul OpenKitchen, putând opta pentru un brand cu specific italian, preparate asiatice, gastronomie orientală, bucătărie americană, healthy bowls sau bucătărie tradițională românescă. Toate aceste concepte sunt special concepute pentru delivery și gândite pentru a fi operate cu ușurință de către echipa deja existentă. Numarul locațiilor va fi limitat în București, pentru a oferi operatorilor OpenKitchen zone de livrare exclusivă.
OpenKitchen funcționează pe bază de comision din vânzări și oferă operatorului un concept la cheie care generează comenzi din prima zi, training pentru personal, condiții preferențiale din partea furnizorilor, marketing și social media, precum și serviciul de livrare către client.
Parteneri și antreprenori
Restaurantele partenere vor avea acces la aplicația OpenKitchen care integrează majoritatea companiilor de livrari, centralizând toate comenzile într-o singură interfață.
Echipa OpenKitchen reunește antreprenori din spatele unor concepte de succes precum Camionetta, Mamizza, Furgoneta Street Chefs sau Nori Yakitori.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz