Digital Marketing

Cum au reușit Blindspot și Carrefour DOOH să dubleze vânzările pentru brandurile Arctic și Beko în magazinele retailerului

2 nov. 2022 3 min

Cum au reușit Blindspot și Carrefour DOOH să dubleze vânzările pentru brandurile Arctic și Beko în magazinele retailerului

Reading Time: 3 minute

Cu ajutorul tehnologiei sale inovatoare, platforma pentru publicitate digital OOH Blindspot a plasat campania de promovare pentru noile produse Arctic și Beko pe ecranele digitale Carrefour din 40 de Hypermarketuri, din 26 de orașe din România.

Campania demarată de Blindspot și Carrefour DOOH a înregistrat rezultate solide, vânzările de noi produse în magazinele Carrefour generate în urma demersului având creșteri cuprinse între 149%-240%.

„Ne bucurăm mereu când reușim să ajutăm branduri precum Arctic și Beko sa includa în mixul lor de marketing campanii eficiente de indoor advertising targetat pe ecranele din rețeaua Carrefour DOOH. Uitându-ne la vanzari, e ușor de văzut că strategia a funcționat de minune, chiar peste așteptări, mai ales având în vedere că am promovat produse asupra cărora clienții de obicei petrec mai mult timp pentru a se decide. E o plăcere când un brand își găsește strategia potrivită pentru acest format.”

Răzvan Telegescu, Head of Business Development Romania, Blindspot

Cum s-a derulat campania și care au fost rezultatele

Arctic Blindspot Carrefour big

Campania națională a rulat pe ecranele amplasate în magazinele retailerului francez, întâmpinând clienții în momente cheie, parte din procesul de cumpărare: video walls la intrarea în magazin, la casele de marcat, pe culoare, în zona de gastronomie, dar și de produse fresh. Campania a ajuns rapid în atenția consumatorilor, iar rezultatele înregistrate au depășit pragurile inițiale.

Astfel, pentru brandul Arctic, vânzările din timpul campaniei au crescut, în medie, cu 290% versus perioada premergătoare campaniei. Mai mult, vânzările și-au păstrat creșterea medie de 290% chiar și după ce campania s-a încheiat.

Beko Blindspot Carrefour 2

În cazul brandului Beko, vânzările din timpul campaniei au fost, în medie, cu 149% mai mari decât în săptămânile premergătoare campaniei, iar în săptămânile care au urmat campaniei, vânzările au fost, în medie, cu 36% mai mari.

„Soluția Blindspot DOOH ne-a susținut perfect eforturile de vânzare, printr-o abordare strategică de indoor advertising, permițându-ne să amplificăm campaniile Arctic și Beko într-un mod eficient și targetat, astfel încât săa ne fie usor sa putem satisface nevoile consumatorilor nostri, livrandu-le solutii pentru o viata mai simpla si frumoasa chiar în timpul cumpărăturilor de zi cu zi.”

Cătălin Cincu, Digital Marketing Coordinator Arctic & Beko

Perioada de pre-campanie analizată a fost 9-17 martie 2022, iar campania s-a desfășurat în perioada 18 martie – 7 aprilie 2022. Perioada de post-campanie analizată a fost cuprinsă între 8 și 17 aprilie 2022.

Colaborarea dintre Blindspot, Carrefour DOOH, Arctic și Beko arată într-o manieră pragmatică, bazată pe date, cum reclamele plasate strategic și targetat pe ecranele digitale din interiorul hypermarketurilor Carrefour ating rezultate pe termen lung, dar și cum ajută brandurile în eforturile lor de a crește.

Acest studiu de caz accentuează misiunea Blindspot (fosta TPS Engage) de a facilita cu precizie în execuție orice campanie de brand, care are ca scop îmbunătățirea majoră a performanțelor, în vânzări.

Conectată la peste 500.000 de ecrane digitale din toată lumea, Blindspot face ca advertising-ul pe ecrane digital outdoor sau indoor să fie o resursă accesibilă, fără a apela la investiții majore pentru rezultate solide.  

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: