Din luna mai 2021, o parte din departamentele de suport ale BRD – Groupe Société Générale și filiala BRD Finance au început procesul de relocare din spațiile Metav și Delfinului în clădirea City Offices din București, proiect deținut de Globalworth.
Prin acest proiect, BRD a inaugurat primele spații de birouri în sistem FlexiOffice, sub conceptul de co-working, care să faciliteze colaborarea între diverse echipe și funcțiuni ale băncii.
Astfel, angajații BRD relocați în City Offices vor avea la dispoziție o aplicație de rezervare a posturilor de lucru, a sălilor de ședințe și a locurilor de parcare, precum și diverse săli de reuniuni în proximitate și zone extinse de colaborare, permițând astfel desfășurarea activității sub toate aspectele – telemuncă, întâlniri de echipă, integrarea noilor colegi sau participarea în proiecte transversale.
“Proiectul BRD City Offices a început în februarie 2020, chiar înainte de declanșarea pandemiei în Europa. Observând impactul acesteia asupra regulilor sociale și de conduită, am adaptat proiectul la noua normalitate, prin implementarea unor noi reguli de organizare funcțională încă din faza de concept de design. Pe măsură ce proiectul avansa, colegii din fiecare entitate relocată au avut posibilitatea de a-și particulariza spațiul, prin alegerea unor elemente cromatice și de design”
Mihai Selegean, Director General Adjunct Juridic și Administrativ BRD – Groupe Société Générale
Pentru a susține ideea de co-working, a fost amenajată o zonă colaborativă extinsă, denumită Atrium, cu o suprafață de aproximativ 520 mp, împărțită în două spații distincte: Dome, în care au fost amenajate prin intermediul unui mobilier insular, unicat, zone de discuții și săli de reuniuni pentru maximum 20 de participanți și Amfiteatru, sala special amenajată cu gradene si scaune mobile, în care se pot organiza evenimente cu până la 100 de participanți.
„Prezența în spațiile de birouri, cel puțin pentru domeniul bancar, va rămâne un element important, chiar dacă își va diminua ponderea în cadrul modalităților de prestare a activităților. Și înainte de pandemie, în cadrul BRD, acolo unde tipul de activitate a permis, am avut implementată posibilitatea de telemuncă, iar în condițiile actuale a fost doar extinsă”, a adăugat Mihai Selegean.
Spațiile BRD din clădirea City Offices cumulează o suprafață de aproximativ 9.000 de metri pătrați și se desfășoară pe două etaje, cuprinzând 700 de posturi de lucru.
BRD – Groupe Société Générale operează o reţea de 569 de unități , având aproximativ 2,5 milioane de carduri emise şi o reţea de acceptare de aproximativ 30.000 POS și aproape 1.400 ATM-uri. Activele totale ale băncii erau, la finalul lunii martie 2021, de 63,2 miliarde de lei.
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…
Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…