Featured

Cum arată primul model electric de la Dacia

Reading Time: 2 minute

Se numește Dacia Spring și prefigurează primul model 100% electric al mărcii românești, o mașină din clasa mini care va fi lansată în 2021.

Spring ar fi trebuit să fie prezenta la Salonul Auto de la Geneva, care a fost însă anulat din cauza epidemiei de coronavirus.

Dacia Spring electric prefigurează un model din segmentul mini cu 5 uși și 4 locuri, care va avea o autonomie de circa 200 km conform normelor WLTP. La nivel de design, partea din față aduce a Duster, iar cea din spate pare inspirată de Sandero. Conceptul este însă mai scurt cu 34 cm decât Sandero, având o lungime de 3,73 metri.

Compania nu a oferit detalii despre capacitatea bateriei sau despre motorizare, punând accentul deocamdată pe aspectul exterior al modelului. Farurile LED din față au fost împărțite în două niveluri: o linie orizontală în partea superioară și o serie de elemente grafice integrate în bara de protecție. În spate, cele 4 blocuri optice 100% LED, formează un dublu Y, care vor reprezenta viitoarea identitate luminoasă a modelelor Dacia.

Potrivit companiei, Dacia Spring nu se adresează doar clienților individuali, ci este potrivită și pentru flotele de vehicule în car-sharing. Versiunea de serie va fi propusă așadar și pe această piață, în care Grupul Renault este deja angajat cu cea mai mare flotă de vehicule în car-sharing din Europa (7.800 de mașini ZOE, Kangoo Z.E. și Twizy).

Gabriel Barliga

Recent Posts

Studiu Offerista: 72% din români sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și vor aloca un buget mai mic per achiziție de sărbători

Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…

29 de minute ago

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…

56 de minute ago

București, gazda unei noi ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”

La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…

o oră ago

HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing

Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…

o oră ago

Grupul PPC pregătește investiții de 10,1 miliarde de euro pentru următorii 3 ani

Grupul PPC prezintă noile obiective, actualizate și majorate, din Planul Strategic pentru perioada 2025-2027, cu scopul de a deveni o…

5 ore ago

Maria Gheorghiu, fondatoare OvidiuRO: „România se transformă în țara pe care ne-o dorim cu toții”

Asociația OvidiuRO a lansat de curând, împreună cu Kaufland România, inițiativa națională „Prinde gustul lecturii”, o campanie dedicată cultivării obiceiului…

7 ore ago