„Este o clădire excepțională, una dintre cele mai sustenabile din România. Am ales tehnologii revoluționare, totul este conceput pentru a fi cât mai eco-friendly, dar și cu facilități excelente pentru angajații noștri”, a declarat Frank Wagner, Președintele Consiliului de Conducere Lidl România.
Realizată în parteneriat cu Skanska, clădirea a fost proiectată pentru a îndeplini cerințele sistemului de evaluare britanic BREEAM, cel mai înalt standard de sustenabilitate și eficiență în domeniu.
Fiecare nivel al clădirii este asociat unei zone ale țării, iar o parte dintre cele 25 de săli de întâlniri sunt denumite după locuri unice din România. Birourile de tip open-space au până la 360 de spații individuale. Compania asigură zilnic fructe proaspete în spațiile de relaxare pentru angajați, iar aceștia își pot prepara cafea sau ceai folosind espressoarele din chicinetele situate în apropierea birourilor sau pot cumpăra cafea marca TED’s din cafeneaua de la etajul 4 al clădirii, care are și o terasă.
Printre tehnologiile care ajută la eficiența energetică a noului sediu Lidl se numără fațada inteligentă, care încorporează un sistem automatizat de umbrire ce permite reglajul obloanelor, în funcție de intensitatea și poziția soarelui. Sistemul este prevăzut cu geam tripan, contribuind la minimizarea transferului termic.
Noul sediu Lidl are 233 de locuri de parcare la nivel subteran și suprateran, 7 stații de încărcare a mașinilor electrice și 40 de locuri pentru cei care optează să vină la birou cu bicicleta. Compania oferă dimineața și seara curse cu un microbuz express între sediu și stația de metrou Aurel Vlaicu.
Moroccanoil, lider în îngrijirea părului inspirată de puterea uleiului de argan, a lansat în România noua gamă de colorare profesională…
Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…
Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…
Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…
La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…
Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…