Stiri

Cum arată noul adidas concept store deschis în AFI Cotroceni

Reading Time: 2 minute

adidas deschide pe 6 octombrie noul adidas concept store din cadrul centrului comercial AFI Cotroceni din București. Acesta este magazinul cu numărul șaisprezece din România și al optulea din seria de magazine adidas din portofoliul Roperos – partenerul de franciză al adidas în România.

Decorul noului magazin este avangardist, inspirat din designul arenelor sportive, iar spațiul îmbină artistic structurile dure și reci cu accentele de culori calde și elemente de inspirație locală.

“Anvergura acestui proiect vine ca o confirmare a interesului constant al clienților pentru brandul adidas. Apetența pentru produsele sport high quality își găsește în noul concept store locul ideal pentru a experimenta adevărata plăcere a unei sesiuni de shopping energizante. În această linie se înscrie și viziunea Roperos, anumea aceea de a crea noi magazine adidas în locații strategice pentru brand și de a actualiza magazinele vechi, prin remodelarea lor. Deschiderea din AFI Cotroceni este și momentul care marchează finalizarea planurilor de dezvoltare Roperos pentru 2022.”

Michael Andreadakis, Director Comercial Roperos

Noul concept store adidas a fost gândit ca un hub de echipamente sportive și se adresează atât celor care fac sport în scop recreațional, cât și sportivilor de performanță.

Nota particulară a noului concept store adidas o reprezintă versatilitatea spațiului, în sensul că acesta mixează analogul cu digitalul. Locația dispune de vitrine și ecrane digitale in-store, proiectate pentru a oferi consumatorilor informații suplimentare despre produsele și tehnologiile create de adidas.

Selecția produselor este versatilă, astfel încât cele mai variate nevoi și preferințe stilistice să își găsească răspunsul, iar clienții să fie fidelizați prin rulajul mare de colecții de top. Produsele disponibile urmează în linii mari un raport de 70% produse din gamele Sport Performance & adidas by Stella McCartney și 30% lifestyle – colecția Originals.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

39 de minute ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

49 de minute ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

o oră ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

o oră ago

Libra Internet Bank pregătește Red&Black Friday pe 8 noiembrie. Oferte la credite

Libra Internet Bank a lansat ofertele promoționale pentru Red&Black Friday, campania care va avea loc vineri, 8 noiembrie 2024. Doar…

2 ore ago

Un nou spațiu de coworking în București la Business Garden

Vastint România anunță un nou parteneriat strategic cu grupul IWG, liderul global în segmentul spațiilor de lucru flexibile, care va…

2 ore ago