Cum arată noua campanie Answear
Reading Time: 2 minuteCauți un site de haine care să răspundă nevoilor tale vestimentare în orice moment al zilei? Tu ai Răspunsul! Magazinul online de fashion Answear a lansat o nouă campanie destinată celor care își doresc să găsească întotdeauna răspunsul pentru ținutele de zi cu zi și nu numai.
Noua comunicare a magazinului online de fashion este un manifest pentru cei care au nevoie de un aliat împotriva timpului pierdut în căutarea hainelor ideale. Deși toată lumea petrece foarte mult timp online, activitățile din offline sunt mai prețioase ca niciodată, iar hainele sunt ”acel prieten” alături de care trăiești experiențe, senzații și sentimente. Answear se adresează oamenilor de toate vârstele care păstrează în suflet bucuria vieții, care experimentează și îmbrățișează noutatea și schimbarea. Acest tip de oameni se concentrează pe trăiri, pe experiențe și au nevoie de un aliat în a-și alege hainele potrivite, ori de câte ori trăiesc o etapă sau o clipă importantă din viața lor. Ei iubesc libertatea și au stilul lor propriu, original, fără să simtă nevoia de a-i copia pe ceilalți.
Answear.ro acoperă o varietate foarte mare de gusturi vestimentare – de la piese clasice, până la cele extravagante, care să evidențieze trăsături ale personalității fiecăruia. Livrarea produselor se face rapid, din stoc, fiind posibile 2 modalități de livrare, în funcție de dorințele și cerințele clientului. Un alt avantaj este programul de loialitate Answear Club: la fiecare comandă se restituie 10% din valoarea produselor sub formă de puncte. Comenzile viitoare pot fi plasate utilizând punctele acumulate Answear Club, aducând o reducere chiar și de 50% față de prețul inițial al produselor.
Spotul publicitar lansat în această iarnă cuprinde mesaje subtile și umor pe alocuri, încurajând oamenii să nu mai stea pe gânduri și să facă ceea ce le place în orice moment, chiar dacă acest lucru înseamnă să instalezi o piscină gonflabilă în mijlocul sufrageriei, să joci șah pe acoperiș sau să dansezi în baie ca și cum ai fi în lumina reflectoarelor.
Regizorul polonez Łukasz Zabłocki și-a dorit obținerea unor secvențe cât mai autentice și să ofere impresia că urmărești un film de scurt-metraj. Campania se desfășoară în 7 țări simultan (Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România și Bulgaria) și include 2 versiuni ale spotului: de 30 și de 15 secunde. Strategia de comunicare și întreaga idee a campaniei a fost creată de Feeders Agency, Papaya Films fiind responnsabili pentru realizarea spotului. Din echipa ANSWEAR, campania a fost coordonată de Wojciech Tomaszewski, Director de Marketing și E-Commerce, și Katarzyna Kaczmarczyk, Marketing Manager.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz