Nevoia de distanțare fizică în timpul pandemiei aduce în campingurile din Deltă familii cu copii și corporatiști, alături de studenți și nostalgici de Vama Veche, potrivit unei analize a Green Dolphin Camping, parte a resortului Green Village din Sfântu Gheorghe, din Delta Dunării, aflat în portofoliul grupului Eurolines.
Până anul trecut, majoritatea turiștilor din campingul Green Dolphin, cel mai mare din Delta Dunării, erau în principal românii care iubesc natura și care voiau să petreacă un weekend sau o vacanță prelungită în Deltă, în stilul boem care le aduce aminte de Vama Veche a anilor ’90. Aceștia sunt turiștii care vizitau frecvent Vama Veche acum 20 – 30 de ani și care pun mai mult preț pe natură, liniște și izolare decât pe confortul unei unități de cazare.
Alături de aceștia, în camping mai veneau și studenți, atrași de prețurile mici, care pornesc de la 19 euro pentru o căsuță cu două locuri și de la 8 euro locul de campare cu cortul pentru 2 persoane.
Pandemia a adus anul acesta și alte categorii de turişti în Deltă, printre acestea numarându-se familiile cu copii, ce au fost nevoite să caute o destinație internă de vacanță care să le permită distanțarea fizică de alte persoane, dar și să facă, în același timp, plajă la Marea Neagră.
„Ei și-au dorit unități de cazare care le oferă, pe de-o parte, toate facilitățile din punct de vedere turistic, iar pe de altă parte, variante multiple de luat masa. Terasa din cadrul campingului Green Dolphin are o capacitate de 150 locuri și oferă o varietate bogată de preparate tradiționale și internaționale. Barul în aer liber oferă posibilitatea de a bea o cafea, o bere sau un long drink. Turiștii pot lua masa atât în cadrul camping-ului, cât și la localnici, în sat”, a declarat Liliana Șmira, directorul general al Green Village.
O altă categorie de turiști prezentă sezonul acesta în Delta Dunării este cea a corporatiștilor, care caută locuri neexplorate până acum, canalele și gârlele din zonă, unde se fac excursii cu barca, dar au fost atrași și de plaja sălbatică din sat.
Nu în ultimul rând, tinerii care caută destinații cool de vacanță au ales acest loc mulțumită florei și faunei și a multiplelor posibilități de petrecere a timpului în aer liber. În Sfântu Gheorghe, turiștii pot avea acces la numeroase modalități de petrecere a timpului în aer liber: cinema, concerte live pop-rock și folk, sporturi pe nisip, tir cu arcul, pescuit sau excursii cu barca.
Film în aer liber
Un alt motiv pentru care turiştii aleg Sfântu Gheorghe ca destinaţie de vacanţă este Festivalul Internaţional de Film Independent – ANONIMUL, care are loc de 17 ani în august, prezentând filme independente româneşti şi internaţionale.
Anul acesta, Sfântu Gheorghe devine „Satul Filmului” în perioada 12-16 august 2020. Având în vedere măsurile de restricție, siguranță și prevenție adoptate de autorități, cea de-a 17-a ediție a festivalului se va desfășura în exclusivitate în aer liber, cu un număr limitat de locuri pentru campare și vizitatori.
Pentru fiecare proiecție, numărul maxim de participanți va fi de maximum 400 de persoane. Biletele care asigură acces în zona de proiecție sunt gratuite și pot fi achiziționate de pe Eventbook.ro, începând cu data de 11 august 2020.
Camping de 3*
Campingul Green Dolphin se află la Sfântu Gheorghe, în locul Dunărea se întâlnește cu Marea Neagră și are 55 de căsuțe din lemn, acoperite cu stuf, precum și de posibilități de campare pentru un număr de aproximativ 500 de corturi în condiţii normale, dar în perioada actuală, conform normelor impuse de autorităţi pe perioada pandemiei COVID-19, capacitatea maximă este de 180 de corturi.
Campingul face parte din resortul Green Village, construit pe o suprafață de 30.000 metri pătrați, care poate asigura distanțarea fizică pe care o doresc turiștii. Accesul în căsuţe se efectuează din exterior, iar corturile sunt amplasate în sloturi poziționate la distanță mare una față de celelalte.
Toate spațiile sunt igienizate și dezinfectate, la toate intrările publice sunt instalate dozatoare cu soluții dezinfectante, iar curățenia în spațiile comune se face permanent cu produse dezinfectante profesionale.
Cum a reușit Mitsuharu Tsumura să facă din Maido unul dintre cele mai bune cinci restaurante din lume cu propriul…
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…