Digital

Cum a reușit Mirinda să genereze 150 de milioane de vizualizări pe TikTok în campania #MixUpYourSummer

25 oct. 2020 3 min

Cum a reușit Mirinda să genereze 150 de milioane de vizualizări pe TikTok în campania #MixUpYourSummer

Reading Time: 3 minute

Mirinda România și L2 au gândit campania #MixUpYourSummer, pentru a promova noile arome Mirinda Mix-It – Pepene galben & Struguri și Afine & Portocale, în jurul comunităților din social media, venind cu o abordare „digital first”, care a generat milioane de vizualizări prin provocări pe TikTok, gif-uri și filtre personalizate pe Instagram, dar și prin mixuri muzicale pe Spotify.

În cadrul campaniei, brandul a îndemnat utilizatorii să experimenteze, să găsească multe mixuri personale și modul lor propriu în care să le exprime, sub sloganul „Mixează, experimentează arome și perspective noi, descoperă”.

Influencerii incluși în campanie au fost Cesima, Sînziana Sooper, Emil Rengle, Valerie Lungu, Ceanu Zheng, alături de Mario Fresh, care a creat și a cântat piesa originală a campaniei, special pentru Mirinda Mix-It.

Creatorii de conținut au fost provocați să își arate mixul lor fresh, inspirat de Mirinda și marele premiu al challenge-ului a fost un guest appearance în videoclipul noii melodii a lui Mario Fresh.

Activarea pe canalul TikTok a fost o premieră digitală, primul hashtag branded challenge cu filtru AR de pe TikTok, după ce Mirinda a pionierat activările pe acest canal în luna mai a acestui an, prin primul hashtag branded challenge din România.

În total, campania #MixUpYourSummer a însemnat peste 150 de milioane vizualizări video și 73.000 clipuri video realizate de utilizatori (user generated videos) pe TikTok, 2.000 capturi video cu filtru AR personalizat pe Instagram și un playlist colectiv creativ pe Spotify.

Mirinda Rengle spotify

„Dincolo de premierele digitale — prima campanie și primul filtru ale unui brand pe TikTok – Mirinda a devenit singurul brand din categorie ce vorbește fix pe limba audienței: digital-first, creativ și fără niciun fel de compromis în primul rând față de nevoile consumatorilor”, spune Laurențiu Ion, Digital Marketing Manager PepsiCo.

Sinziana Sooper Mirinda filtru

Campania digitală a continuat cu un Gif challenge pe Instagram, în care utilizatorii au fost provocați de Sînziana Sooper, Emil Rengle și Cesima să-și creeze propriul mix de #summerstyle având la dispoziție o serie de gif-uri inspirate de noile arome Mirinda Mix-It. Premiile au constat într-o serie de jachete ediție limitată inspirată de noile produse Mirinda Mix-It, în colaborare cu Tammy Clothing.

A urmat un blitz PR, în care Mirinda a suprins o serie de 30 de influenceri cu cel mai cel mai creativ order delivery. Influencerii au primit un mini coș de cumpărături cu produse Mirinda și o cutie de pizza în care se afla jacheta în ediție limitată inspirată de noile arome Mirinda Mix-It, realizată în colaborare cu Tammy Clothing.

Campania Mirinda #MixUpYourSummer, nu impresionează doar prin numărul de impresii, view-uri sau volumul de UGC, ci și prin modul în care brandul a ales să își comunice valorile și noile flavour-uri, ținând cont de touchpoint-urile și modurile în care targetul ei se manifestă. Întreaga experiență a fost menită să încurajeze consumatorii să-și exploreze creativitatea și de a le oferi inspirație și o modalitate de a ieși din cotidian, iar rezultatele campaniei sunt validarea userilor că brandul a înțeles cum să interacționeze cu ei in mediul digital și că s-a mulat pe nevoile lor de comunicare”, arată Adriana Bogdan, CS Director L2.

Campania a fost realizată pentru PepsiCo de L2, SQUAD.influencers, Creative VR, Propaganda Creative și OMD.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: