Marketing

Cum a fost pentru ING Bank România primul an în care a fost banca Summer Well

Reading Time: 2 minute

ING Bank România este, începând din acest an, banca oficială a festivalului Summer Well. Potrivit datelor băncii, cei 90.000 de participanți au efectuat aproximativ 20.000 de tranzacții la punctele de Top-up ING de la festival. Pe lângă acestea, festivalierii au avut și posibilitatea de a-și alimenta brățările de acces prin opțiunea de Top-up online, unde s-au înregistrat 34.000 de tranzacții.

Participanții la festival au putut achita direct cu telefonul sau cardul la comercianții care foloseau ING SoftPOS, aplicația care permite agenților comerciali să încaseze utilizând doar telefonul mobil.

“În acest an, am devenit unul dintre principalii sponsori Summer Well, festivalul unde am ascultat the Music of You. Fie că vorbim de soluții rapide de plată, de standul ING cu numeroasele activări la care au fost cozi fără oprire, sau de scena dedicată underground-ului românesc, primul nostru an alături de Summer Well a fost extraordinar și deja așteptăm ediția 2024, când ne revedem pe Domeniul Știrbey din Buftea!”, declară Dana Ștefan, Events and Sponsoring Lead, ING.

Standul ING, situat lângă scena principală a festivalului, a fost vizitat de mii de persoane de toate vârstele, iar peste 6.000 au interacționat direct cu activările brandului. The Neverending Music of You a încurajat creativitatea și originalitatea celor prezenți și le-a oferit ocazia de a-și crea propria melodie cu ajutorul unei instalații digitale. Cele 1.350 de mix-uri unice create de tineri, adolescenți, dar și de părinți însoțiți de copii au fost recompensate cu mii de premii, printre care pături de picnic, borsete, ochelari sau pelerine de ploaie. Aproape 2.500 de festivalieri au trăit experiența oferită de cabina Photo Duo, iar peste 1.800 au ales unul dintre tatuajele cu simbolurile ING X Music of You.

Parte din distracția #MusicOfYou a fost și scena Hidden Tracks, sponsorizată de ING Bank și VISA. Aici, nume celebre din underground-ul românesc, precum Rareș, Paulina, LVX Machina, IOVA, Ana Coman, +She+ (Corina Sucarov), au atras mii de tineri.

Pe parcursul celor 3 zile de festival, pe scena Summer Well au urcat artiști renumiți pe plan internațional, printre care Florence + The Machine, Röyksop, YUNGBLUD, Tom Grennan sau Saint Levant.

Toader Păun

Recent Posts

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

3 ore ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

7 ore ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

24 de ore ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

o zi ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

o zi ago

Black Friday la eMAG după trei ore. Cifra comenzilor a atins 524 milioane de lei

După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…

o zi ago