Cum a ajuns un film în topul box office din SUA cu încasări de 25 de dolari
Reading Time: 2 minuteCe se întâmplă când aproape toate sălile de cinema sunt închise din cauza pandemiei? Dacă majoritatea filmelor importante și-au amânat data de lansare, unele au ajuns totuși în puținele cinematografe deschise în SUA în această perioadă.
Rezultatul este un top al încasărilor probabil unic în istoria SUA. Weekendul trecut a fost unul prelungit în SUA, cu ocazia Memorial Day (ziua eroilor, sărbătorită în ultima zi de luni a lunii mai) și de obicei acesta aducea un plus de încasări pentru filmele lansate cu acest prilej.
Anul trecut, Alladin a adunat în SUA nu mai puțin de 86,1 milioane de dolari în weekendul cu Memorial Day, urmat de al treilea film din seria John Wick, cu 24,35 milioane de dolari, în timp ce locul trei Avengers: End Game adăuga 16,8 milioane de dolari, în drumul său spre recordul de încasări al tuturor timpurilor la nivel global, de peste 2,79 miliarde de dolari.
Dar în anul afectat de pandemia de COVID-19, weekendul cu Memorial Day a adus în SUA încasări de… 236.334 de dolari pentru liderul clasamentului, The Wretched, care a obținut primul loc pentru că a rulat în 59 de cinematografe, potrivit datelor Boxofficemojo.com.
Pe locurile următoare avem încasări mai modeste: The Trip to Greece a adunat 1.239 de dolari din trei săli de cinema, reușind să depășească la mustață pelicula de pe locul 3, How to Build a Girl, care a avut încasări de 1.201 dolari după ce a rulat tot în trei cinematografe.
Surpriza vine însă pe locul 4, unde găsim filmul The Burnt Orange Heresy, care a rulat într-o singură sală de cinema din SUA și a adunat nici mai mult, nici mai puțin decât 25 de dolari. E drept, filmul are ceva vechime, fiind lansat pe 6 martie anul acesta.
În ciuda pandemiei, The Burnt Orange Heresy a reușit să adune în SUA până acum încasări de aproape 40.000 de dolari. Nu e un film oarecare, având în vedere că din distribuție fac parte Donald Sutherland și Mick Jagger, dar sigur Sony Pictures Classics se gândea la încasări puțin mai mari după aproape trei luni de la lansare.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz