Cum a afectat pandemia întreținerea caselor
Reading Time: < 1 minutMulți dintre bucureșteni și-au petrecut izolarea impusă de starea de urgență executând diverse lucrări în casele sau apartamentele lor, folosind aplicația mobilă Feexers pentru reparații ale instalațiilor sanitare, electrice sau de amenajări interioare.
Dacă înaintea izolării, aplicația înregistra doar 27% comenzi urgențe, după instaurarea stării de urgență, procentul lucrărilor de acest gen a urcat la peste 70%, pe primul loc situându-se Instalațiile Sanitare, pe locul 2 – Instalațiile Electrice și pe locul 3 – Amenajările Interioare.
Conform statisticilor de utilizare pentru perioada 15 martie – 15 mai 2020, aplicația a înregistrat și o dublare, per total, a numărului de reparații de instalații sanitare, cel mai probabil cauzată de utilizarea mai intensă a acestora în perioada menționată.
Comportamentul clienților Feexers s-a modificat considerabil:
- Perioada preferată de executare a reparațiilor s-a mutat în prima parte a zilei (50% în intervalul 8.00-10.00 dimineața, 18% în intervalul 10.00-12.00)
- Bărbații s-au arătat mult mai implicați și au generat peste 60% din comenzi în condițiile în care, înaintea instaurării izolării la domiciliu, femeile și bărbații erau la egalitate ca număr de comenzi.
- Daca înainte de izolare peste 40% din reparații se făceau în sedii de firme, acestea au scăzut acum sub 10%.
- Concentrarea cererilor, de obicei din nordul Bucureștiului, s-a diluat în mod uniform către toate cartierele.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz