Alin Radu, SKiN MedSpa: Cum a afectat criza actuală cererea pentru servicii de frumusețe
Reading Time: 3 minuteUnul dintre cele competitive și aglomerate domenii din mediul online este cel al industriei de frumusețe, care pare că a prins un avânt extraordinar în ultimii ani. Mediul online pare chiar supra-saturat de clinici de estetică medicală, epilare definitivă și de tratamente dermatologice și corporale. Am discutat cu Alin Radu, fondatorul clinicilor SKiN MedSpa București și Corbeanca, despre tendințele din domeniu și cum s-au reflectat crizele actuale, asupra cererii de astfel de servicii.
Ce dispoziție mai are publicul român să se îngrijească?
Exceptând perioada de lockdown, când am fost închiși ca toată lumea, chiar dacă o parte dintre clienți au fost inițiali mai precauți și câțiva au amânat o perioadă abonamentele existente, am observat o creștere foarte bună pe zona de epilare definitivă cu laser. Criza medicală cred că a accentuat nevoia de a te prezenta impecabil, fără să fii condiționat de lama de ras sau ceară, iar clienții din ziua de azi apreciază mai mult ca oricând economia de timp și de bani.
De asemenea, s-a mai întâmplat un lucru foarte interesant, și anume au venit cliente care amânau de luni de zile anumite proceduri pe care și le doreau. Probabil și-au dat seama că pentru psihic contează foarte mult clipele în care faci ceva pentru tine. Mai ales pentru genul feminin, a avea grijă de tine este o formă de terapie.
Cum ați resimțit această perioadă, din poziția de brand lider al industriei?
Ultimele evenimente nu ne-au afectat deocamdată, din punct de vedere al numărului de clienți, deoarece foarte mulți achiziționează abonamente de mai multe ședințe și nu am observat nici o scădere a cererii. Am avut însă discuții pentru a ne sprijini angajații, care au simțit incertitudine și frică, mai ales în primele zile. Avem peste 30 de angajați și suntem responsabili pentru aceștia, iar un viitor incert provoacă nesiguranță.
Care au fost cele mai accesate servicii și de ce?
Ne-am îmbogățit continuu gama de servicii pentru că există cerere. În cazul dermatologiei sunt la mare căutare tratamentele cu laser CO2 pentru rejuvenare facială, cicatrici, hiperpigmentări, vergeturi, riduri profunde, dar și alte tratamente pentru acnee sau cearcăne. Am observat o creștere de peste 25% față de anul precedent.
Zona de tratamente corporale este pe un trend pozitiv, pentru că grăsimea localizată și celulita sunt probleme care nu dispar definitiv nici dacă slăbești, nici dacă faci foarte mult sport. Zona de tratamente faciale respectă aceeași tendință de creștere ușoară, mai ales că avem clienți care vin la tratamente profesionale de curățare facială ca întreținere, după ce au scăpat de acnee, de exemplu.
Epilarea definitivă a fost și este mereu pe podium, pentru că avem 5 dispozitive laser premium diferite, inclusiv cel mai puternic laser din lume, ar prețurile sunt cele mai bune.
Publicul român a început să fie din ce în ce mai educat și dacă la început veneau preponderent persoane tinere, acum avem clienți și cliente de toate vârstele, cu nevoi diferite, dar cărora le place să arate și să simtă mai bine. Am observat că lumea este din ce în ce mai atentă la preț, la serviciile oferite per ansamblu și, din fericire și la siguranța lor. Încă este loc de creștere în piață, dar pentru a câștiga o bază de clienți stabilă, trebuie să oferi calitate la preț rezonabil.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz