#BizFranta este pentru mine prima experiență #BizWorld. M-am bucurat sa particip la acest proiect editorial unic în lume, creat de revista Biz în urmă cu 13 ani.
La fiecare început de an, întreaga redacție se mută pentru o săptămână într-o altă țară pentru a pătrunde în profunzime în lumea afacerilor de acolo, a experimenta cultura locală și a scoate la lumină cât mai multe povești care au puterea să-i inspire și pe alții. Din afară, inițiativa pare pretext de #teambuilding, dar în realitate este o oportunitate extraordinară pentru #linkbuilding. Adică pentru construirea de legături între oameni, afaceri, idei și chiar țări.
În spatele fiecărui număr special sunt multe ore de muncă, nopți nedormite, o presiune constantă a timpului și mult neprevăzut pentru care, fără excepție, trebuie mereu găsite soluții. Pentru ca o echipă să se sincronizeze într-o țară străină este nevoie de multă planificare. Dacă efortul din spate nu se vede și nu ”răsuflă” în online sau paginile revistei Biz, este doar un semn că totul a fost făcut ca la carte.
Diminețile încep cu alarme setate la ore diferite, în funcție de cum își organizează fiecare coleg ziua. În orice moment, toți știm unii de alții, iar interviurile sau materiale complexe ne reunesc rapid. Trei fotografi se transformă în super oameni și aleargă între interviuri, iar o echipă de videographeri alege în fiecare zi subiectele care pot oferi cele mai generoase imagini pentru a transmite în social media un french vibe à la Biz. Singurul moment cert în care echipa se adună este seara la cină, care arată, indiferent de loc, ca o reuniune în familie. Asta pentru că există un talent al Martei Ușurelu de a aduna în echipa Biz oameni tare diferiți, dar care se completează perfect, iar când vine vorba de a realiza ceva împreună, ”imposibil” nu este decât un cuvânt în dicționar. Familiaritatea oferă multă siguranță și liniște, mai ales când ești departe de casă. Oferă în același timp și multă motivație și energie, iar rezultatul este clar: Biz, revista de afaceri a României!
Numărul #BizFranta este pregătit timp de mai multe luni. Totul începe cu un process riguros de documentare și stabilire a agendei editoriale, apoi subiectele pe care ni le imaginăm căutăm să le validăm prin întâlniri în Paris în săptămâna în care redacția lucrează de aici. Din mailuri și telefoane, reticența la nivelul unor afaceri sonore și a unor oameni care iau decizii cu impact global este destul de mare. Dar oamenii pasionați sunt peste tot la fel! Când aprinzi scânteia unui profesionist pasionat, nu o mai poți stinge. De la distanță, când programam întâlnirile și interviurile, am primit de la persoane importante tot felul de cerințe ciudate (de exemplu fix 3 minute disponibile sau număr limitat de întrebări). Fără excepție, limitările au dispărut când ne-am întâlnit. Mai mult, am reușit să obținem informații în exclusivitate care vor ajunge în întreaga lume via Biz.
Pentru Biz s-au deschis locuri în premieră, au ieșit la declarații persoane care altfel rămân discrete. A ajuns să fie singura media internațională acceptată la evenimente exclusiviste unde se lansau noi produse luxury, iar presa franceză era aleasă pe sprânceană. #BizWorld nu este doar despre revista Biz. Este despre un proiect jurnalistic românesc care arată puterea jurnalismului făcut cu respect, responsabilitate și multă pasiune. Primul număr al revistei din 2023 va oferi o lectură foarte interesantă și mai ales utilă. Utilă nu doar pentru oamenii de afaceri și profesioniștii care caută inspirație, dar și pentru cei vor să înțeleagă mai bine Franța și modelul francez de a identifica oportunități și de a le proteja pe cele existente. Inclusiv în domeniul patrimoniului cultural!
Paris este un oraș-poezie, plin de cultură și povești înscrise pe fiecare străduță. E ușor de înțeles de ce sunt atâția artiști și turiști care cad în vraja lui. Sub vrajă este un oraș care se aseamănă din multe puncte de vedere cu orice altă capitală. Diferența stă în dragostea cu care este investit de locuitorii lui și de cei care-l vizitează. Fix la fel ca la oameni, dragostea face minuni și în cazul unui oraș.
Revista Biz aduce, într-o ediție de colecție #BizWorld cu multă dragoste, poveștile franceze care pot inspira o lume întreagă. Afacerile, inovațiile, cultura și oamenii care modelează viitorul!
#BizFranta este un proiect marca Biz, unic în lume, realizat cu ajutorul partenerilor Groupama, Orange și Air France.
FOTO: Cristi Dorombach
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…
Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…