Stiri

Cu ce minge se va juca finala EURO 2020

Reading Time: < 1 minut

adidas a lansat astăzi UNIFORIA FINALE, mingea oficială pentru Semifinalele și Finala UEFA EURO 2020, gândită de producătorul de echipamente sportive ca simbol care poate inspira următoarea generație de talente în fotbal.

La fel ca mingea UNIFORIA utilizată în campionat până în acest moment, designul evidențiază noțiunea de doborâre a barierelor, depășirea frontierelor și diversitatea, printr-o coliziune unică de artă și fotbal. Pentru adidas, mingea reprezintă acel simbol al posibilității – vehiculul care poate inspira următoarea generație de talente în fotbal și comunități din întreaga lume.

Pentru mingea care va fi folosită pentru încoronarea câștigătorilor turneului din acest an, au fost adăugate detalii suplimentare pentru a celebra locația și gloria potențială a meciurilor finale, asigurându-se astfel o evidențiere a mingii pe teren.

Acestea includ detalii filigran ale stadionului Wembley – unde vor fi disputate semifinalele și finala UEFA EURO 2020; precum și un imprimeu alb suplimentar pentru un aspect plăcut.  Aceste caracteristici sunt contrastate cu accente de verde aprins, roșu, albastru și roz, inspirate de simbolurile iconice londoneze și de culorile tradiționale ale sărbătorii fotbalului, care stau pe un fundal negru reprezentând cerul întunecat al nopților londoneze.

Mingea UNIFORIA FINALE este disponibilă de astăzi în magazinele selecționate adidas.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

2 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

10 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

16 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

16 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

17 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

17 ore ago