IRI Travel, turoperator specializat în vacanțe pe litoralul Mării Negre în Bulgaria și România, anunță că după 20 august 2021 vor începe să scadă prețurile la pachetele de vacanță pentru ambele destinații.
„Pentru România, după 23 august ne așteptăm la o scădere a prețurilor cu aproximativ 30%, în timp ce, pentru Bulgaria reducerile vor ajunge, după 20 august, până la 40%. Ambele destinații s-au bucurat de o vară aproape fără restricții, iar viitoarele oferte nu fac decât să crească și mai mult apetitul turiștilor pentru concedii aproape de casă.”
Lucian Bădîrcea, CEO IRI Travel
Dacă acum, cazarea la Mamaia costă între 250 și 350 de lei pe noapte, de persoană, cu mic dejun, după 23 august, aceeași cazare vă ajunge să coste, în medie, între 100 și 200 de lei pe noapte, de persoană.
Prin comparație, la Nisipurile de Aur, o zi all inclusive, de persoană, costă în prezent, în medie, 60-70 de euro, iar după 20 august aceasta va ajunge la un preț de 35-45 de euro pe zi, de persoană, all inclusive.
De asemenea, în România, un sejur de 7 nopți la un hotel de 3 stele, cu mic dejun, are o valoare medie de 2.000 de lei de persoană. Acesta va scădea cu 30% după 23 august, astfel că va ajunge să coste în jur de 1.400 de lei.
În Bulgaria, un pachet de 7 nopți cu all inclusive la 3 stele costă, în prezent, aproximativ 390 de euro de persoană. Iar după discounturile ce vor urma să apară, acesta va ajunge la 250-280 de euro de persoană.
„Pe litoralul românesc, aproape 10% dintre rezervările pe care le-am avut în perioada verii sunt făcute cu tichete de vacanță. Iar valoarea acestora a făcut ca media unui pachet de vacanță în România să fie extrem de competitiv cu cele ale bulgarilor”, a mai declarat directorul IRI Travel.
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…
E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…
În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…
Pe măsură ce anul se apropie de final, piețele de capital globale și performanțele companiilor vor resimți influența mai multor…