Angajații TotalEnergies Marketing România au acceptat Provocarea Celor Zece Milioane de Pași
TotalEnergies Marketing România a lansat „Provocarea Celor Zece Milioane de Pași pentru Brigitte”, o campanie de Employer Branding, prin care, angajații...
TotalEnergies Marketing România a lansat „Provocarea Celor Zece Milioane de Pași pentru Brigitte”, o campanie de Employer Branding, prin care, angajații...
Fundația UniCredit a lansat inițiativa „Call for Education – Romania & Bulgaria” pentru finanțarea proiectelor educaționale. În total, 500.000 de euro...
Furnizorul de energie CEZ Vânzare, cu sprijinul Asociației CSR NEST, a montat peste 41 mp de tâmplărie PVC eficientă energetic și a...
Fundația World Vision România și Fundația OMV Petrom lansează proiectul “Start în educație”, cel mai amplu proiect dedicat preșcolarilor din România,...
În 2022, aproximativ 1.000 de persoane au beneficiat de diferitele programe educaționale lansate de Fundația OTP Bank România, organizația consolidându-și astfel...
Sub sloganul “Colectezi tu, câștigăm toți!”, Coca-Cola HBC România, PENNY România și GreenPoint Management lansează campania ECOBONUS, care încurajează consumatorii să...
Mercedes-Benz Trucks & Buses a livrat primul camion electric eActros din România, către compania de transport Blue River. Modelul eActros 400...
OMV Petrom își suplimentează contribuția pentru modernizarea blocului operator al Spitalului de Urgență Ploiești cu circa 2 milioane de euro. Această...
Grupul Zentiva în România, cel mai mare producător de medicamente generice și a treia cea mai mare companie farmaceutică pe plan...
Samsung a lansat a treia ediție Innovation Report 2022, un catalog digital care analizează tendințele care construiesc realitatea în care trăim...
Acum copiii care învață la Școala Gimnazială ”Cornel Regman” din Daneș (jud Mureș) pot numi ”acasă” școala recent renovată de către...
Trei sferturi dintre companii au crescut anul trecut investițiile în sustenabilitate, iar 20% dintre acestea spun că resursele alocate au fost...
Într-o lume în care una din două persoane va fi diagnosticată cu o formă de cancer în timpul vieții[1], Fundația Publicis...
Împreună cu clienții săi, Lidl continuă să susțină accesul la educație incluzivă pentru toți copiii, indiferent de mediul din care provin,...