Începând din 2018, comunitatea Cronicari Digitali se plimbă neîncetat prin toate colțurile României, descoperă oameni, locuri, obiective turistice și povești, iar începând din luna septembrie, în fiecare marți, în cadrul rubricii „Spune-mi unde ești” a emisiunii „Orașul vorbește” de la Radio România Cultural, Cronicari Digitali vor prezenta câte o destinație inedită de călătorie pe care te îndeamnă să o descoperi și tu, în următorul weekend sau în următoarea vacanță.
Cronicari Digitali vor vorbi despre destinațiile de călătorie fie cu cei care au mers alături de ei în teren, în cadrul proiectelor derulate în ultimii ani, și au fost surprinși de ce au descoperit în diferite colțuri ale României, fie cu gazdele lor din întreaga țară, oameni implicați să dezvolte de la firul ierbii o hartă sănătoasă a turismului cultural românesc.
„Cronicari Digitali, demarat în 2018, creează o comunitate a celor care iubesc istoria, arhitectura, acțiunile culturale și gastronomia românească și îi îndeamnă să împărtășească cu cei din jur pasiunile și descoperirile lor, astfel încât să ajungă la cât mai mulți oameni. Cultura unui popor devine vie, atunci când este trăită, când înseamnă ceva pentru fiecare dintre noi”, afirmă Silvia Teodorescu, managing partner Zaga Brand si coordonator al platformei Cronicari Digitali.
„Rubrica ‘Spune-mi unde ești’ va debuta cu o descriere a unui loc în care noi am fost și ne-am simțit minunat, interlocutorul nostru va ghici locația și va da ascultătorilor adresa exactă unde pot veni, județ, oraș/comună, sat, stradă, număr. Încercăm împreună să facem publică o hartă turistică așa cum numai Cronicari Digitali o cunosc”, adaugă Silvia Teodorescu, moderator al primelor rubrici.
La rubrica „Spune-mi unde ești”, de la Orașul Vorbește, ascultătorii vor descoperi, în fiecare marți, între orele 9.00 și 11.00, adevărate comori turistice. În primele săptămâni sunt pregătite recomandări pentru călătorii de poveste prin județele Harghita, Timiș, Sibiu, Caraș-Severin și Hunedoara. Puțini și-au imaginat că astfel de locuri există cu adevărat în țara noastră.
Una dintre destinațiile pe care nu te-ai fi așteptat să le întâlnești în România te va purta către meleaguri ce par desprinse din „Stăpânul inelelor”, o altă destinație te va împrieteni cu balaurii, în timp ce o recomandare a Cronicarilor Digitali te va plimba printr-un loc „zen” din România, așa cum credeai că există doar în China sau în Japonia.
Platforma Cronicari Digitali produsă de agenția de PR Zaga Brand, Asociația Human Made Art și Institutul Național al Patrimoniului a reușit să aducă alături o comunitate vastă de oameni preocupați de valori culturale, personalități, experți, vedete, creatori de conținut, și derulează anual proiecte offline și online care se disting prin creativitate și modalități inovative de storytelling digital. Cronicari Digitali dezvoltă produse new media, social media, BTL, PR pentru branduri si instituții preocupate de patrimoniul cultural, turism cultural, gastronomie, multietnicitate și comunități.
Fondată în 2005, agenția de comunicare creativă Zaga Brand și-a propus și a reușit să creeze un mediu de lucru productiv în care imposibilul este doar o provocare. Într-o atmosferă „crazy about our work”, agenția a generat rezultatele dorite de clienții săi B2B și B2C oferind servicii complete de PR, Creative concepts și BTL.
Misiunea Zaga este de a crea o comunicare reală între comunitate și brand-urile sau companiile cărora li se adresează prin PR – cea mai curajoasă și de durată contribuție în a inspira oamenii, a genera reacții, a crea reputații și fair advertising.
Onest, cu rezultate măsurabile, având la bază acțiuni de comunicare. De la concerte LIVE pe trenuri în mișcare, concursuri naționale de creație, campanii de CSR sau silent disco în autobuze și metrou, Zaga își propune continuu să surprindă publicul cu abordări creative, astfel încât mesajele de comunicare să ajungă direct la acesta.
Cum a reușit Mitsuharu Tsumura să facă din Maido unul dintre cele mai bune cinci restaurante din lume cu propriul…
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…