Stiri Marketing

Crocs și McDonald’s lansează împreună o colecție pentru fani

28 nov. 2023 2 min

Crocs și McDonald’s lansează împreună o colecție pentru fani

Reading Time: 2 minute

McDonald’s și Crocs prezintă prima colaborare între branduri. Mashup-ul e inspirat atât de Crocs Stars, cât și de Mickey D, cu o linie de încălțăminte, șosete și accesorii Jibbitz disponibilă în peste 30 de țări din întreaga lume.  În România, colecția va fi disponibilă online dar și în magazinele Sneakers Industry.

Colecția include saboți clasici cu elemente McDonald’s, Jibbitz reprezentând Chicken McNuggets, faimoșii Fries sau Big Mac.

“Suntem profund impresionați de loialitatea fanilor McDonald’s, iar fanii Crocs nu sunt mai prejos,” spune Molly McKenna, Senior Director of Brand Communications la McDonald’s.

“Suntem încântați să facem echipă cu Crocs – alt brand cu un puternic impact în cultura urbană – pentru prima noastră colaborare globală, care alimentează dragostea față de brand și sărbătorește o cauză dragă inimilor noastre, Ronald McDonald House Charities (RMHC).”

În onoarea acestei colaborări, McDonald’s susține RMHC cu o donație care ajută familiile cu copii bolnavi, oferindu-le acces la îngrijirea medicală și resursele de care au nevoie.

„Invităm fanii din întreaga lume să celebreze cele două branduri iconice — fiecare recunoscută pentru rețeta sa de succes, fie că vorbim despre mâncare delicioasă sau pantofi confortabili,” spune Heidi Cooley, Chief Marketing Officer la Crocs. 

“Ca și personajele mult iubite McDonald’s, Crocs sunt parte din memoria colectivă a fanilor noștri. Împreună aducem această nostalgie noilor generații, cu experiențe insolite și îndrăznețe, la fel ca fanii noștri din întreaga lume!”

Array

Articole pe aceeași temă: