Management

Cristina Dima, noul Marketing Lead Beauty al Unilever South Central Europe

Reading Time: 2 minute

Unilever South Central Europe (USCE) anunță numirea Cristinei Dima în rolul de Marketing Lead al categoriei Beauty and Personal Care, începând cu 1 iunie. Din acest rol, Cristina se alătură echipei de conducere a USCE și va coordona strategiile de marketing pentru brandurile din categoria Beauty and Personal Care ale Unilever.

Cristina Dima s-a alăturat echipei Unilever în urmă cu 18 ani și, anterior acestei funcții, a fost Marketing Manager Ice Cream, rol din care a gestionat procesul de integrare în urma achizițiilor Betty Ice și Denny Ice (Bulgaria), gestionând în același timp provocările din piața de înghețată din timpul pandemiei, precum și proiecte regionale lansate cu succes în ultimii 2 ani în țările din regiune (Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria).

 „Este o onoare pentru mine să mă alătur echipei de conducere Unilever SCE ca Marketing Lead al categoriei de Beauty and Personal Care. Este un capitol nou în cariera mea, după 18 ani petrecuți în cadrul Unilever, timp în care am experimentat și crescut în roluri diverse și mereu pline de proiecte extraordinare și provocări pe măsură. În categoria de Beauty and Personal Care avem unele dintre cele mai puternice branduri și produse de pe piața din sud-centrul Europei, cum sunt Dove, Dove Men+Care, Clear, Rexona, Lifebuoy, Plant Line, și din noul rol îmi doresc să consolidăm poziția acestor branduri pe piețele din regiune, continuând misiunile fiecăruia de a genera schimbări pozitive în societate,” Cristina Dima, Marketing Lead Beauty and Personal Care Unilever South Central Europe.

Cristina Dima preia rolul de Marketing Lead Beauty and Personal Care de la Monica Tamaș, numită la începutul anului Marketing Home Care Lead Eastern Europe.

„Noul capitol pe care l-am început în Unilever mă aduce într-o echipă alături de care am lucrat foarte bine în ultimii ani, o echipă care mă completează și în care știu că pot aduce valoare și rezultate frumoase. După 3 ani în care am coordonat echipele de marketing pentru categoriile Home Care și Beauty and Personal Care în South Central Europe și 8 ani petrecuți în companie, simt că acesta este momentul în care experiența mea va avea un impact în regiunea mai amplă a Europei de Est. Echipa din SCE este o echipă extraordinar de puternică și știu că împreună cu Cristina va continua să crească și să reprezinte un exemplu pentru regiunea noastră”, a declarat Monica Tamaș, Marketing Home Care Lead Eastern Europe

Începând cu 1 iunie, Cristina Dima va coordona activitatea de marketing a categoriei Beauty and Personal Care din Unilever South Central Europe, regiune care reunește echipele Unilever din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Republica Moldova.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

11 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

11 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

13 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

16 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

16 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

18 ore ago