Interviuri Companii

Cristian Osiac, Chief Development Officer Sphera Franchise Group: Rețeaua KFC acoperă România

26 apr. 2022 2 min

Cristian Osiac, Chief Development Officer Sphera Franchise Group: Rețeaua KFC acoperă România

Reading Time: 2 minute

După 25 de ani de prezență locală, KFC are în prezent 94 de restaurante în România și nu se va opri aici. Despre rețeaua KFC am stat de vorbă cu Cristian Osiac, Chief Development Officer la Sphera Franchise Group.

Cum arată rețeaua KFC din Româ­nia? Câte restaurante aveți, în câte orașe?

În 25 de ani de KFC, am ajuns la un portofoliu de 94 de restaurante pe teritoriul României: 22 restaurante tip Drive Thru, 13 restaurate stradale și 59 de tip food court (în mall-uri), în 37 de orașe din țară.

Ce planuri de dezvoltare aveți și ce zone vizați? Cum găsiți locațiile potrivite pentru noi restaurante KFC?

Urmăm un plan de dezvoltare bazat pe studii pe care le efectuăm periodic în privința potențialului pieței din România ca întreg, cât și regional și zonal, plan care este agreat cu francizorul Yum! Brands și apoi pus în aplicare. Studiem potențialul și obiceiurile de consum, zonele de interes local, traficul auto și pedestru, proximitatea, accesibilitatea și vizibilitatea, concu­rența și penetrarea brandului în zonele de interes viitor.

Care sunt diferențele dintre un restaurant într-un mall și unul de sine stătător?

Este vorba de oportunități de consum diferite. În cazul mall-urilor beneficiem de o expunere indirectă ca o extensie la scopul principal al consumatorilor – shoppingul. În ultima vreme însă, mall-urile au dezvoltat o politică all inclusive care le oferă consumatorilor un spațiu de leisure în care pot să acceseze multiple facilități – locuri de joacă, shopping, cinema, săli de sport, precum și un food court dedicat cu multiple opțiuni de consum. Astfel că, s-a creat deja un obicei de consum al celor care vin la mall special pentru masă.

Restaurantele Drive-Thru și cele stradale se bazează mai mult pe proximitate și accesibilitate, venind în întâm­pinarea satisfacerii clienților fără a necesita o deplasare prea lungă. Dezvoltăm însă și restaurante în proximitatea centrelor comerciale care îmbină obiceiurile de consum ale clienților.

Restaurantele Drive Thru și cele stradale au și avantajul că oferă clienților atât produsele și serviciile noastre, cât și ambientul specific KFC, pe care îl creăm prin amenajarea spațiului de luat masa.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 362 (18 aprilie – 16 mai 2022). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: