Marketing

Cris-Tim, fără coloranți sintetici și potențiatori de gust

Reading Time: 2 minute

Producătorul de mezeluri Cris-Tim a lansat „Eticheta curată”, printr-o campanie de comunicare semnată de GMP Group.

Ce înseamnă ”Eticheta curată”? Înseamnă că în urma unei investiții în procesul tehnologic, rețetele tuturor produselor din gamele Cris-Tim au fost îmbunătățite prin excluderea coloranților sintetici și a potențiatorilor de gust precum și a altor ingrediente considerate nocive: glutenul, amidonul, soia.

Campania a avut o perioadă de teasing susținută de mai mulți key opinion leaders din mediul online printre care: Bromania (Matei Dima), Chef Cătălin Scărlătescu, Cabral, Teo Trandafir și redacția Times New Roman, Vizante.  

Campania „Eticheta curată” cuprinde patru spoturi Romeo și Julieta, Dracula, Western, 1 iunie și OOH-uri la nivel național.

 

„Targetul nostru sunt familiștii cu educație și venituri medii și mari, care sunt atenți la hrana sănătoasă, conectați la tendințele de mâncare bio și eco, care consumă frecvent mezeluri și sunt dispuși să plătească pentru cel mai bun produs”, a spus Radu Timiș Jr., Director Comercial Cris-Tim.

Echipa GMP:

GMP Advertising : Olivia Bașag – Creative Director, Bogdan Răileanu – Group Creative Director și Răzvan Raicu – Sr. Art Director, Dana Pascu – Creative&Strategic Planning Director, Cristiana Belodan – Client Service Director, Andreea Chiță – Account Manager și Laura Jitariuc – Jr. Account Executive, AV: Adrian Radu – AV Producer, Traffic: Veronica Gogescu, Traffic Manager.

Go Studio: Bogdan Stanciu – Head of design, Valentin Nastase – graphic designer, Andrei Nedea – graphic designer, Adrian Aioanei – graphic designer, Cristian Erbașu – DTP, Monica Bondoc – DTP, Daniel Chișescu – DTP.

GMP PR: Roxana Poede, PR Director și Sabina Apostolescu, Senior PR Executive.

WEBSTYLER: Sasha Tănase – Art Director, Florian Langa – Copywriter, Larisa Tăgârță – Project Manager.

Echipa Cris-Tim: Radu Timiș Jr., Director Comercial Cris-Tim, Mihai Bogoi – Strategic Marketing Manager, Valentin Nenu – Digital & Special Projects Manager, Claudia Frănculescu – Brand Manager, Raluca Răducanu – Specialist Marketing.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

3 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

3 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

5 ore ago

E.ON România și Asociația Zi de BINE colaborează pentru prevenirea consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor

E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…

6 ore ago

Lidl continuă proiectul Pâine și Mâine derulat de World Vision România

În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…

6 ore ago

7 factori pe care investitorii români la bursă trebuie să îi ia în considerare în noiembrie-decembrie

Pe măsură ce anul se apropie de final, piețele de capital globale și performanțele companiilor vor resimți influența mai multor…

7 ore ago