Cresteri pentru Blue Point Call Center
Reading Time: < 1 minutBlue Point Call Center, o companie romaneasca de servicii call center complete a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 30% in anul 2014, aceasta ajungand la 7,6 milioane de lei
Rezultatele financiare bune de anul trecut au venit pe fondul cresterii volumului de lucru pe clientii actuali, dar si datorita extinderii portofoliului de clienti. Cea mai profitabila verticala de lucru, pentru companie, a fost reprezentata anul trecut de serviciile outbound, in mod special de telesales. Printre industriile din care au provenit cele mai multe solicitari pentru serviciile de call center se numara comunicatiile, sectorul auto si cel financiar. Tot anul trecut a insemnat pentu Blue Point si o crestere cu 25% a numarului de angajati, cu o medie de peste 125 de operatori. La final de an, numarul de posturi operationale a depasit 200, compania angajand atat in pozitii part-time, cat si full-time. Pentru anul in curs, compania estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de 15%, in conditiile unei rate a profitului de 20%. Compania vizeaza o cifra de afaceri de aproximativ 9 milioane de lei pentru 2015.
„Ne bucura faptul ca anul 2014 ne-a depasit asteptarile, mai ales in conditiile in care compania este intr-o perioada de consolidare, iar accentul se pune pe eficienta si pe calitatea proiectelor derulate, nu neaparat pe volum. Pe termen lung, ne-am propus un ritm de crestere de aproximativ 15% in fiecare an si suntem optimisti ca, alaturi de echipa pe care o avem, putem sa ne atingem obiectivele chiar incepand cu 2015”, spune Violeta Rosu, Managing Partner la Blue Point.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz