Creșteri pentru Answear
Reading Time: 2 minuteAnul trecut, magazinul online al grupului polonez Answear a avut o creștere de 160% a cifrei de afaceri și o dublare a numărului de comenzi.
Answear.ro, platforma dedicată clienților din România înregistrează, pentru al doilea an consecutiv, cea mai rapidă ascensiune din grupul polonez. Anul trecut, pe answear.ro s-au plasat cu 220% mai multe comenzi față de anul 2016, cu o valoare media anuală a coșului de cumpărături de aproximativ 290 de lei. Mai mult, cea mai mare comandă procesată anul trecut a fost în valoare de 3.200 de lei, fiind și clienți care au realizat de-a lungul anului peste 200 de comenzi.
„Anul trecut, ne-am concentrat foarte mult pe personalizarea experienței pentru clienții noștri, de la navigarea în site la folosirea platformei answear.ro pe mobil. Mai mult, am căutat să îmbunătățim procesul în timpii de livrare și politica de retur, dar și să răspundem proactiv sugestiilor primite. Avem o creștere susținută, motivată de servicii mai bune, produse și branduri variate și prețuri competitive”, spune Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.
Cu o selecție de 50.000 de produse, doamnele au achiziționat anul trecut cel mai des pantofi sport, sandale, rochii, geci și paltoane, bărbații optând pentru cămăși, tricouri și jeanși. Anul trecut, categoria de accesorii a înregistrat cea mai mare rată de creștere, doamnele optând în primul rând pentru genți, bijuterii și ochelari de soare.
„În 2017, peste 15% dintre produsele comercializate pe site-ul Answear.ro au fost din categoria accesorii. Pentru 2018 vrem să dezvoltăm și mai mult acest segment și ne uităm la produse noi, premium, de la branduri ce nu sunt încă comercializate în România”, spune Raluca Radu.
Orașele de unde se înregistrează cele mai multe comenzi pe site-ul www.answear.ro sunt București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara și Constanța. În materie de branduri, românii au preferat nume precum Liu Jo, Tommy Jeans, Tally Weijl, Le Coq Sportif și Pierre Cardin.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz