Categories: CompaniiStiri

Cresteri pe piata de optica din Romania

Reading Time: < 1 minut

Optical Network, operatorul lantului de magazine OPTIblu si totodata liderul pietei de optica medicala din Romania, anunta o cifra de afaceri de peste 18 milioane lei in primul semestru al anului 2015, in crestere cu peste 33% fata de anul 2014.

 “Cresterea afacerilor in prima jumatate a anului 2015 fata de anul 2014 a fost semnificativa, atat pe divizia de retail (+30%), cat si pe divizia de distributie (+40%) “, declara Raluca Cimpianu, Director Executiv

 “Evolutia pozitiva a cifrei de afaceri in divizia de retail se datoreaza cresterii traficului de clienti in magazinele Optiblu cu 21% in prima jumatate a anului 2015, fata de perioada similara a anului precedent, precum si cresterii cosului mediu de cumparaturi cu cca. 5%. Structura vanzarilor pe principalele categorii de produse indica orientarea preferintelor clientilor nostri catre produse realizate de producatori recunoscuti la nivel mondial si avand performante ridicate, precum si alegerea unor lentile ce ofera  solutii medicale la standarde inalte. Pentru a raspunde modificarilor de comportament de consum, in continuare vom extinde si diversifica portofoliul de marci si produse in magazinele OPTIblu, adaugand marci de nisa, ce aduc inovatie, design deosebit si functionalitati remarcabile pe piata produselor de optica.”, a mai adaugat reprezentantul Optical Network.

Conform declaratiilor directorului executiv, Optical Network a investit in primul semestru al anului 2015 peste 1 milion  de euro in deschiderea a 5 noi magazine, redesign-ul si renovarea totala a 3 magazine existente, precum si in achizitia de echipamente de laborator si diagnostic moderne. 

Investitii in cuantum similar sunt bugetate si in a doua parte a anului 2015.  Compania vizeaza extinderea retelei de retail cu deschideri de magazine noi, investitii in pregatirea resurselor umane prin programe de training si formare profesionala a angajatilor, dezvoltarea sistemului informatic si de gestiune a vanzarilor pentru divizia distributie, precum si extinderea capacitatilor logistice de depozitare si livrare a marfurilor.

Lelia Petrescu

Recent Posts

Proiect european în valoare de 3,5 milioane de euro pentru comunicații 5G Orange în Delta Dunării

Orange Romania va demara un amplu proiect de infrastructură 5G pentru Delta Dunării, în urma aprobării sale de către Comisia…

7 ore ago

Conferința „HoReCa, Influenceri și Diaspora Română” împinge turismul autentic românesc pe harta internațională

Conferința "HoReCa, Influenceri și Diaspora Română", organizată la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, a reunit reprezentanți ai industriei HoReCa, agenții…

8 ore ago

Laura Ionescu, Creative Director v8: „Poveștile de succes sunt cele care le rămân oamenilor în inimă”

La doar 34 de ani, Laura Ionescu, Creative Director al agenției v8, este deja o voce importantă în publicitatea românească…

9 ore ago

Profit de peste 1,26 mld. lei pentru Raiffeisen Bank în primele nouă luni din 2024

Activele Raiffeisen Bank România au depășit 74,3 miliarde de lei în primele nouă luni din 2024, în creștere cu 10%…

10 ore ago

Provident, campanie împotriva prejudecăților despre IFN-uri

Provident Financial România, cea mai mare instituție financiară nebancară (IFN) din România care nu este parte dintr-un grup bancar, anunță…

10 ore ago

CEC Bank va implementa platforma Creatio pentru o mai bună digitalizare a serviciilor

Grupul CEC Bank va implementa o platformă CRM de ultimă generație, fapt ce va determina o îmbunătățire majoră a soluționării…

10 ore ago