Cresteri de 15% pentru Sameday Courier
Reading Time: 2 minuteFirma de curierat rapid, Sameday Courier a inregistrat o cifra de afaceri de peste 3 milioane de lei in primul trimestru al anului, in crestere cu aproape 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Profitul Sameday Courier a crescut cu 13,7% fata de primul trimestru al anului 2015, iar rata de profit corespunzatoare perioadei ianuarie – martie a fost de peste 18%, valoarea acestuia pe primul trimestru al anului 2016 fiind de 543.688 lei.
La jumatatea lunii februarie a anului trecut, Sameday a devenit primul operator roman de curierat rapid listat la Bursa de Valori Bucuresti (BVB) si prima companie romaneasca listata pe platforma AeRO a BVB.
“Venim cu o noua veste buna, dupa ce am anuntat deja faptul ca propunem si in acest an actionarilor, in luna mai, distribuirea unor dividende aferente anului trecut cu un randament brut de peste 6%, superior celui de anul trecut si dobanzii bancare. Anul acesta avem o crestere de doua cifre a veniturilor si a profitului, am depasit deja dupa primul trimstru profitul realizat pe intreg anul trecut si suntem in linie cu tintele stabilite pentru acest an. La fel ca in fiecare an din ultimii trei, rezultatele ne determina sa afirmam ca este cel mai bun trimestru al nostru de pana acum”, spune Lucian Baltaru, actionat si General Performance Manager la Sameday Courier.
Majorarea cifrei de afaceri a fost determinata de cresterea volumului de trimiteri, in conditiile in care toate liniile de business au inregistrat evolutii pozitive. Cresterea cifrei de afaceri a fost sustinuta de dezvoltarea segmentului de livrari in aceeasi zi, concomitent insa cu majorarea volumului proiectelor cu livrare adresata, a doua zi.
“Piata se consolideaza, insa in acelasi timp creste, iar provocarile vin in primul rand din zona de gestionare a dezvoltarii. Cresc zona de e-commerce, livrarile catre persoane fizice, creste nevoia pentru livrarile programate la anumite ore si am vazut evolutii care ne-au determinat sa venim in intampinarea nevoilor clientului destinatar, de a controla cat mai bine nu doar la ce ora primeste ceva, dar unde o poate face. Prin urmare am demarat deschiderea in regim de permanenta a unor puncte de livrare fixe. Raman la convingerea ca ‘samedaismul’ va fi o noua religie in curierat, mai ales in privinta livrarilor la nivel local”, spune Octavian Badescu, antreprenor si fondator Sameday Courier.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz